en opturs opdatering herfra :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juli 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Uh det er jo lige om lidt. Stort tillykke med at komme igang!!!Håber det så er med "første gang, lykkens gang"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2010

Kløver

BubbieBear skriver:

Jeg ringede til fertelitetsklinikkens telefonsvarer igår aftes. Idag ringede de så tilbage

Sekretæren spurgte om vi ikke havde fået det brev vores læge havde sendt. Nej det havde vi så ikke

Men det korte af det lange er at mandens svømmere desværre ikke er blevet bedre efter rygestop osv Så vi står stadig og skal igang med ICSI forsøg.

Det gode er at vi allerede kan komme igang efter 1 August når de åbner igen efter sommerferien weeee.

Ærgeligt de ikke var bedre, hans svømmere, men hvor dejligt for jer i kan komme igang hurtigt, så i ikke skal ekstra ventetid igennem.

for baby-støv i første forsøg

Anmeld

5. juli 2010

BubbieBear

Alexis skriver:

Uh det er jo lige om lidt. Stort tillykke med at komme igang!!!Håber det så er med "første gang, lykkens gang"

Håber også at første gang er lykkens gang Vi har ventet SÅ længe på det. Nu skal jeg bare vente på at min næste mens kommer. weee!

Anmeld

5. juli 2010

BubbieBear skriver:

Håber også at første gang er lykkens gang Vi har ventet SÅ længe på det. Nu skal jeg bare vente på at min næste mens kommer. weee!

Uh det er spændende. Vi går igang med IUI ved næste cyklus. Kunne være så fedt at følges ad.

Men har æl lige om nu faktisk, så nu satser jeg lige på en bebs i maven inden næste cyklus

Anmeld

5. juli 2010

BubbieBear

Alexis skriver:

Uh det er spændende. Vi går igang med IUI ved næste cyklus. Kunne være så fedt at følges ad.

Men har æl lige om nu faktisk, så nu satser jeg lige på en bebs i maven inden næste cyklus

Kunne være rigtig fedt at følges søde

Men hva dælen laver du online nu når du har ÆL?

Anmeld

6. juli 2010

Kunne være rigtig fedt at følges søde

Men hva dælen laver du online nu når du har ÆL?

Hehe, godt spørgsmål!!! Er på vej i seng, men det er vist kun lige op til æl. Har ikke testet denne måned, men beregnet den ca. Så nu skal der hygges ekstra i nogle dage.

Sov sødt hehe.

Anmeld

6. juli 2010

BubbieBear

Alexis skriver:

Hehe, godt spørgsmål!!! Er på vej i seng, men det er vist kun lige op til æl. Har ikke testet denne måned, men beregnet den ca. Så nu skal der hygges ekstra i nogle dage.

Sov sødt hehe.

I lige måde. Sweet dreams

Anmeld

6. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Alexis skriver:

Sov sødt hehe.

kan du SÅ komme i seng

Anmeld

6. juli 2010

Caroline86 skriver:

kan du SÅ komme i seng

Hihi, var smuttet, men manden ville ikke noget igår. AARRRRRGGGGHHHHHHH!! Så er det godt at chancen stadig skulle være der

åh Caroline, bliver så skønt at du flytter til Sjl.

Anmeld

6. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Alexis skriver:

Hihi, var smuttet, men manden ville ikke noget igår. AARRRRRGGGGHHHHHHH!! Så er det godt at chancen stadig skulle være der

åh Caroline, bliver så skønt at du flytter til Sjl.

ville han ikke? jamen.. hov? hvordan kan det lade sig gøre? haha

under én uge søde.. så skal der smovses og hygges

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.