en opturs opdatering herfra :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.470 visninger
25 svar
0 synes godt om
5. juli 2010

BubbieBear

Jeg ringede til fertelitetsklinikkens telefonsvarer igår aftes. Idag ringede de så tilbage

Sekretæren spurgte om vi ikke havde fået det brev vores læge havde sendt. Nej det havde vi så ikke

Men det korte af det lange er at mandens svømmere desværre ikke er blevet bedre efter rygestop osv Så vi står stadig og skal igang med ICSI forsøg.

Det gode er at vi allerede kan komme igang efter 1 August når de åbner igen efter sommerferien weeee.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

ej hvor FEDT, søde! Altså at I kan komme i gang så hurtigt!! yay...

Så skal jeg heppe

Anmeld

5. juli 2010

Rillo

Ej hvor dejligt

fingre for jer

Anmeld

5. juli 2010

Susanne79

Hvor er det dejligt at hører. krydser alt hvad der kan krydses for jer

Anmeld

5. juli 2010

CamillaValby

Held og lykke herfra  for jer.

Har hørt at både kaffe og i sæt alkohol spiller meget ind.

Anmeld

5. juli 2010

ønskebørn74

Jeg ringede til fertelitetsklinikkens telefonsvarer igår aftes. Idag ringede de så tilbage

Sekretæren spurgte om vi ikke havde fået det brev vores læge havde sendt. Nej det havde vi så ikke

Men det korte af det lange er at mandens svømmere desværre ikke er blevet bedre efter rygestop osv Så vi står stadig og skal igang med ICSI forsøg.

Det gode er at vi allerede kan komme igang efter 1 August når de åbner igen efter sommerferien weeee.

Hold da op.. Det er lige om hjørnet... Så kommer vi igang nogenlunde samtidig... Medmindre jeg har en spire i maven...

WEEEEE...

Anmeld

5. juli 2010

CamillaSoefelt

BubbieBear skriver:

Skønt.. alt hvad jeg har for Jer..;0).

Anmeld

5. juli 2010

lotte32

Surt med de svømmere  herhjemme hjalp det heller ikke at manden stoppede med at ryge.. Men hvor er det bare Dejligt for jer at i snart kan komme igang med icsi der er ikke noget værre end ventetid...

Knus Lotte 

Anmeld

5. juli 2010

oo

prøv at give ham en zink tablet i ny og næ

og HURRA! det er da fedt! så kan I nyde sommeren og forberede jer på at starte ze babymaking for alvor

Anmeld

5. juli 2010

BubbieBear

ønskebarn74 skriver:

Hold da op.. Det er lige om hjørnet... Så kommer vi igang nogenlunde samtidig... Medmindre jeg har en spire i maven...

WEEEEE...

Det ville være SÅ dejligt at kunne følges med dig sødeste Men self håber jeg også at vi ikke kommer til det fordi du har en spire i maven

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.