mærke liv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juli 2010

Dansker I Holland

silden85 skriver:

kan det måske passe at liv mærker som om ( ja det er svært at forklare men jeg prøver) måske som en boble der sprænger ? at der er et eller andet på den anden side af maveskindet? det er svært at forklare, håber at i kan hjælpe mig lidt, for jeg er ved at være sikker på at jeg mærker liv

Hejsa Ja det kan sagtens passe at det er sådan det føles Smiler... Jeg var osse i tvivl første gang, men da baby så var blevet lidt større så var jeg ikke i tvivl Hvornår er du sat til ? Jeg er sat til den 15 november... dvs jeg er 22+0 idag

Knus Sussie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2010

silden85

NR3ønskebarn skriver:

Hejsa Ja det kan sagtens passe at det er sådan det føles Smiler... Jeg var osse i tvivl første gang, men da baby så var blevet lidt større så var jeg ikke i tvivl Hvornår er du sat til ? Jeg er sat til den 15 november... dvs jeg er 22+0 idag

Knus Sussie

jeg er sat til d. 26 november så jeg er 20+4 uger idag

Anmeld

13. juli 2010

Dansker I Holland

silden85 skriver:

jeg er sat til d. 26 november så jeg er 20+4 uger idag

Ok så må vi se hvem der føder først hehe... Smiler...

Anmeld

14. juli 2010

silden85

jeg tror at det er liv, for jeg har mærket det mange gange nu og igår aftes der holdt min kæreste hans hånd på min mave, og kunne mærke noget udefor, så han fik lige et ordenlig spark og mig bagefterdejlig fornemmelse

Anmeld

17. juli 2010

Fru.Mäes <3

Jeg stemte 21-22 uger.

Jeg begyndt først at mærke bette manden her for nogle dage siden .

Men når jeg er blevet scannet, så har jeg osse fået af vide - at der ville gå længere tid inden jeg ville mærke ham, da min moderkage ligger foran ham

SÅ det var skønt, at mærke ham for første gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.