mærke liv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: hvor tidligt mærkede du liv

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.671 visninger
14 svar
0 synes godt om
5. juli 2010

silden85

hvor tidligt mærkede i liv ? og hvordan mærker det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2010

silden85

jeg er nemlig i tvilv om jeg har mærket liv

her imorges efter min kæreste tog på arbejde, så ville jeg lige sove lidt mere, fordi jeg har fri idag også ligger jeg på min højre side, også kan jeg mærke at der er noget der puffer eller jeg kan mærke et eller andet inde i min mave (det er svært at forklare), og det kommer 3-4 gange lige i træk, også stopper det igen kan det være liv jeg har mærket? jeg er 19+3 uger henne idag

Anmeld

5. juli 2010

Kaufie

Det kan sagtens ha' været bebs du mærkede puffe lidt rundt

Jeg har svaret uge 17-18, men det var i denne graviditet, hvor jeg ved hvordan det føles. Første gang var jeg i uge 20 eller 21 før jeg var sikker på at det var bebs jeg mærkede..

Det er meget svært at beskrive hvordan det føles - nogen siger som små bobler, der kilder på indersiden af maven, andre beskriver det som berøring af sommerfuglevinger.... 

Bare vent - det varer ikke længe før du ikke er i tvivl - og det er bare den bedste og mest livsbekræftende fornemmelse - en fornemmelse man hurtigt kommer til at savne når baby ligger i armene - for selv om man så har sin lille guldklump, så er der bare noget magisk over at være ét..... 

Meeeen, det kan nu også være pænt irriterende at få spark i blæren eller i ribbenene når man skal sove....

Anmeld

5. juli 2010

kht

jeg har svarer 19-20 uge og det er kun fordi at min modekage ligger for til de sidte to gange har jeg mærket liv i 16-17 uge så det kan sagtens værer at det er liv du har mærket

kh. kht 22+1

Anmeld

5. juli 2010

silden85

det vil være rigtigt dejligt hvis det var liv jeg mærkede men jeg må lige prøve at mærke efter her de næste par dage

Anmeld

5. juli 2010

isimaven

jeg har svaret 17-18 og nu hvor jeg er 19+0 mærker jeg liv hver dag, det er så skønt
mon ikke det er bebse der lige ville gøre opmærksom på sig der i morges men som kaufie skrev så varer det ikke længe før al tvivl er væk!!!!

Anmeld

6. juli 2010

Sky

Jeg mærkede liv i uge 17 mener jeg...ellers var det uge 18

Jeg var lidt i tvivl først gang, men dagen efter kom det igen, og så var jeg slet ikke i tvivl mere... Nu danser hun rundt derinde i tide og utide, og det er bare fantastisk

Anmeld

7. juli 2010

silden85

jeg har desværre ikke mærket det siden me jeg har også hørt at man ikke mærker det hverdag i starten men jeg skal til MD-scanning på fredag så jeg håber alt er iorden

Anmeld

9. juli 2010

Lille

Hej

Jeg har svaret uge 15-16...det er vist godtnok ret tidligt, eftersom det er min første, men dag 16+3 var jeg meeeeget træt og sad og faldt sammen, da jeg pludselig mærkede ligesom et lille "skrab" nederst i maven.Er i uge 21 nu og mærker hende danse derinde mange gange i løbet af dagen

Anmeld

12. juli 2010

silden85

kan det måske passe at liv mærker som om ( ja det er svært at forklare men jeg prøver) måske som en boble der sprænger ? at der er et eller andet på den anden side af maveskindet? det er svært at forklare, håber at i kan hjælpe mig lidt, for jeg er ved at være sikker på at jeg mærker liv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.