Solcreme til ungerne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juli 2010

ChatH

Valle81 skriver:

Yes - den har vi også - Loooooooooooooove it:0) Nem at sprøjte med og smøre ud

Synes måske den klistrer en smule - men fred være med det - børnene er ligeglade:0)

Præcis og virkelig nem så man ikke står der med en masse creme over det hele!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2010

Valle81

Chatarina skriver:

Præcis og virkelig nem så man ikke står der med en masse creme over det hele!!!

Nemlig:0)

Og ekstra plus - så kan børnene også selv klare det:0)

Anmeld

5. juli 2010

Anne85

Chatarina skriver:

den købte jeg også først. den var jeg heller ikke så pjattet med. men man kan få en der hedder derma barn/ børn spf. 30 med sprøjte på. den er helt suveræn. nem at smørre ud og ingen pletter eller fedt på tøjet. netto kører med den på tilbud til 50kr i hvert fald hos os

okay... ja det lyder jo lovende... for generelt synes jeg godt om derma... blir bare liiidt træt af det når alt hans lyse tøj har fået gullige pletter

Anmeld

5. juli 2010

Anne85

Noget helt andet er: Hvordan opbevarer I solcreme? er næsten siker på at jeg engang har læst mig til at den skal opbevares i køleskabet - men blir lidt i tvivl om det er korrekt for synes cremen kan få en underlig konsistens af det

Anmeld

5. juli 2010

Sommerfuglelarven

Nogle af de links jeg linker til, er godt nok et par år gamle, men de gælder stadig, og derfor er de værd at læse:

http://ekstrabladet.dk/kup/sundhed/article1014758.ece

http://go.tv2.dk/article.php/id-31922123:test-den-dyreste-solcreme-er-den-bedste.html?forside

http://www.miljoeogsundhed.dk/default.aspx?node=6363

Jeg vil til enhver tid bruge Änglamarks solcreme factor 15, da den er 100% fri for parabener, parfume og andre skadelige kemikaler - og så er den billigst, lige nu til 45 kr i Super Brugsen. Godt nok står der at den er bedst til voksne, men sidste år vandt den i Tænks test som bedste solcreme til børn.

Ellers så er der Dermas baby/børnesolcreme, men jeg har hørt om mange der har haft problemer med pletter på tøjet af den. Og Matas solcreme kan jeg også stå inde for - jeg er dog bare mere til Änglamarks, da den er nemmere at smøre ud og koster det halve

Anmeld

5. juli 2010

ChatH

Anne85 skriver:

okay... ja det lyder jo lovende... for generelt synes jeg godt om derma... blir bare liiidt træt af det når alt hans lyse tøj har fået gullige pletter

Jeg har dem bare i skuffen på badeværelset har ikke hørt om køleskabet. og mine virker da fint

Anmeld

5. juli 2010

Anne85

Chatarina skriver:

Jeg har dem bare i skuffen på badeværelset har ikke hørt om køleskabet. og mine virker da fint

Næ, gad vide hvor jeg mon har det fra  ved egentlig heller ikke hvad argumentet var for det... måske de holdt sig længere... men sårn en tube er jo alligevel hurtigt væk - ihvertfald med det sommervejr vi har i disse dage

Anmeld

5. juli 2010

saxa

Her brugte jeg Dermas faktor 50 det første år til Yasmin.. I år bruger vi Matas kids faktor 15 og den er faktisk god.. Nem at smøre ud og få af tøjet.. Er ellers ikke så meget til Matas egne varer.. Men denne er udemærket - og kan se den klarer sig bedst i test, så det kan vist ikke helt ringe 

Opbevarer den i en skuffe hvor der ikke bliver vildt varmt.. Bare de ikke får direkte sollys eller bliver brugt år efter år, så skulle der vist ikke være noget..

Anmeld

5. juli 2010

Pige2009

Jeg bruger Derma faktor 30 på spray og den er købt til en rund 50'er i Netto for en måneds tid siden. Den er både svanemærket samt udviklet i samarbejde med Astma- og Allergiforbundet.

Den er super god og har fint kunne holde Lauras hud pæn i disse varme dage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.