Solcreme til ungerne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.726 visninger
19 svar
0 synes godt om
5. juli 2010

Anne85

Hvilken solcreme bruger I til børnene?? Jeg har haft brugt Avène Sun Lotion Kids faktor 50 - som jeg mener engang at ha fået anbefalet på apoteket. Meeen kan ikke lade vær med at tænke om det så også ER den bedste... for den er godt nok dyr - 170 kr for sølle 100 ml - sårn en tube får man jo hurtig brugt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2010

Anne85

ingen??

Anmeld

5. juli 2010

LLN

Jeg bruger Derma faktor 30 til min søn på næsten 5 år. Han får kun på arme, hals og i ansigtet inden børnehaven. En gang imellem får han på benene, men det er egentlig kun hvis han har tørre ben.

Anmeld

5. juli 2010

Anne85

twinboys skriver:

Hej jeg bruger Vichy capital soleil 50+ købt på apoteket

Tjekkede lige denne her liste og ja så er jeg godt tilfreds med at jeg for en måned siden valgte denne her...

149
39,95
119,95
119,95
99,95
149
149
119,95
109,95
119,95
200

Majbritt

Hold da op... er det faktisk matas der er "vinderen". Hvor mange ml er der i den du har fra vichy?

Anmeld

5. juli 2010

ChatH

Anne85 skriver:

Hvilken solcreme bruger I til børnene?? Jeg har haft brugt Avène Sun Lotion Kids faktor 50 - som jeg mener engang at ha fået anbefalet på apoteket. Meeen kan ikke lade vær med at tænke om det så også ER den bedste... for den er godt nok dyr - 170 kr for sølle 100 ml - sårn en tube får man jo hurtig brugt.

Jeg bruger også derme da der ikke er nogen grimme ting i super lækker creme!!!

Anmeld

5. juli 2010

Anne85

Chatarina skriver:

Jeg bruger også derme da der ikke er nogen grimme ting i super lækker creme!!!

Vi har den der hedder derma baby... men jeg synes bare det er en frygtelig creme... den ødelægger alt det tøj den kommer på - jeg kan slet ik få vasket det af igen  har I ikke det problem?

Anmeld

5. juli 2010

twinboys

Anne85 skriver:

Hold da op... er det faktisk matas der er "vinderen". Hvor mange ml er der i den du har fra vichy?

200ml har jeg købt

Majbritt

Anmeld

5. juli 2010

ChatH

Anne85 skriver:

Vi har den der hedder derma baby... men jeg synes bare det er en frygtelig creme... den ødelægger alt det tøj den kommer på - jeg kan slet ik få vasket det af igen  har I ikke det problem?

den købte jeg også først. den var jeg heller ikke så pjattet med. men man kan få en der hedder derma barn/ børn spf. 30 med sprøjte på. den er helt suveræn. nem at smørre ud og ingen pletter eller fedt på tøjet. netto kører med den på tilbud til 50kr i hvert fald hos os

Anmeld

5. juli 2010

Valle81

Chatarina skriver:

den købte jeg også først. den var jeg heller ikke så pjattet med. men man kan få en der hedder derma barn/ børn spf. 30 med sprøjte på. den er helt suveræn. nem at smørre ud og ingen pletter eller fedt på tøjet. netto kører med den på tilbud til 50kr i hvert fald hos os

Yes - den har vi også - Loooooooooooooove it:0) Nem at sprøjte med og smøre ud

Synes måske den klistrer en smule - men fred være med det - børnene er ligeglade:0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.