romantik om lidt :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.746 visninger
16 svar
0 synes godt om
4. juli 2010

Vidunderligeunger

kl 00.00 træder manden ind af døren og dette venter ham:

Natmad, bestående af kylling og kartofler mm i ovn.

Et langt bad - og når han træder ud af badet ligger der et par boxere med en lille seddel med en rose ved hvor der står "følg rosenbladene", så har jeg lagt rosenblade ud på gulvet fra badeværelset til soveværelset (mens han har været i bad self), og på den nyredte seng ligger et stk. kæreste med sexy undertøj, selvsiddende nylons og stiletter Soveværelset vil selvfølgelig være pyntet med stearinlys og rosenblade...

- jeps, vi skal ha rigtig gang i lagnerne igen efter at være blevet forældre, har vi kun haft 3 gange siden og det er 6 uger på tirsdag  

godnaaaaat 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2010

Ann.

GUD hvor romantisk 

Sikke heldig din kæreste er

Anmeld

4. juli 2010

Mor-til-asta-09

Hvor får i det dog hyggeligt

Anmeld

4. juli 2010

Koen.

Sådan

Anmeld

4. juli 2010

Dot D

Det lyder da dejligt, men så er det da vist ikke GODNAT, hi hi hi. Hyg jer

Anmeld

4. juli 2010

Vidunderligeunger

det er liiige som jeg gerne vil ha det, og når han ikke kan "finde ud af" at være romantisk - så må jeg jo

Anmeld

4. juli 2010

Vidunderligeunger

Dot D skriver:

Det lyder da dejligt, men så er det da vist ikke GODNAT, hi hi hi. Hyg jer

jo til jer

Anmeld

5. juli 2010

dorthemus

BlyViol skriver:

kl 00.00 træder manden ind af døren og dette venter ham:

Natmad, bestående af kylling og kartofler mm i ovn.

Et langt bad - og når han træder ud af badet ligger der et par boxere med en lille seddel med en rose ved hvor der står "følg rosenbladene", så har jeg lagt rosenblade ud på gulvet fra badeværelset til soveværelset (mens han har været i bad self), og på den nyredte seng ligger et stk. kæreste med sexy undertøj, selvsiddende nylons og stiletter Soveværelset vil selvfølgelig være pyntet med stearinlys og rosenblade...

- jeps, vi skal ha rigtig gang i lagnerne igen efter at være blevet forældre, har vi kun haft 3 gange siden og det er 6 uger på tirsdag  

godnaaaaat 

Meget romantisk og sikke et overskud Pyhh det har jeg bareslet ikke, men har selvfølgelig heller ikke måttet undvære en kæreste i flere uger

Anmeld

5. juli 2010

Valle81

Lyder sååååååååååååååååååååå romantisk:0)

Håber det hele gik som "planlagt":0)

Anmeld

5. juli 2010

Vidunderligeunger

dorthemus skriver:

Meget romantisk og sikke et overskud Pyhh det har jeg bareslet ikke, men har selvfølgelig heller ikke måttet undvære en kæreste i flere uger

hihi har kun undværet ham 2 dage, men det er flere uger siden vi har sexet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.