Hoste og rolige nætter ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juli 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Det lyder bare dejligt, at der "ikke skulle andet til" - fantatisk, at det virker og at I alle har fået jeres nattesøvn tilbage

Jeg vil prøve det næste gang, at Lina har et udbrud af AB - måske vi er heldige, at det også virker på hende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2010

Lady Marion <3

MoarHvidovre skriver:

Det lyder bare dejligt, at der "ikke skulle andet til" - fantatisk, at det virker og at I alle har fået jeres nattesøvn tilbage

Jeg vil prøve det næste gang, at Lina har et udbrud af AB - måske vi er heldige, at det også virker på hende

Kan kun sige kom i gang med at snitte selvom det lyder fuldstændigt åndsvagt

Anmeld

4. juli 2010

ekzunz

Muffi . skriver:

Seriøst det er for underligt ,,, Har googlet det og kan se det også virker for andre   Det er så sejt ,,,

Det virker jo helt åndsvagt at rødløg kan hjælpe på det - og så især når man ikke engang skal spise det...

Godt det ikke er hvidløg

Anmeld

4. juli 2010

mor_sabina

Ej det var da vist et råd jeg skal have skrevet mig bag øret

Skal det være rødløg?

Anmeld

4. juli 2010

Lady Marion <3

Znuzke skriver:

Det virker jo helt åndsvagt at rødløg kan hjælpe på det - og så især når man ikke engang skal spise det...

Godt det ikke er hvidløg

Ja he he godt det ikke er hvidløg ,, der må åbenbart være noget godt i rødløg som går i luftvejene   Det lugter jo en del

Anmeld

4. juli 2010

Lady Marion <3

mor_sabina skriver:

Ej det var da vist et råd jeg skal have skrevet mig bag øret

Skal det være rødløg?

Rødløg er bedst men alm løg kan til nød bruges..

Anmeld

4. juli 2010

mor_sabina

Muffi . skriver:

Rødløg er bedst men alm løg kan til nød bruges..

Det er måske ikke så skrapt? Og nu må jeg hellere have det hele på plads, et nyt løg hver nat?

Anmeld

5. juli 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Fedt!Det vil jeg prøve,jeg er ved at hoste lungerne ud,alle er forkølede herhjemme.Heldigvis var det Alexander der startede,så han er ved at være rask igen

Anmeld

5. juli 2010

Lady Marion <3

mor_sabina skriver:

Det er måske ikke så skrapt? Og nu må jeg hellere have det hele på plads, et nyt løg hver nat?

Jeg hakker ½ hver aften så det altid er friskt ..  Tror det virker bedre når det er helt friskt ,,

Anmeld

5. juli 2010

Lady Marion <3

Pernilleh skriver:

Fedt!Det vil jeg prøve,jeg er ved at hoste lungerne ud,alle er forkølede herhjemme.Heldigvis var det Alexander der startede,så han er ved at være rask igen

Prøv , håber det virker på dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.