Hoste og rolige nætter ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.393 visninger
19 svar
0 synes godt om
4. juli 2010

Lady Marion <3

Hi hi ved det her lyder helt åndsvagt ,,  Alexander har jo hostet voldsomt om natten og lige meget hvad vi gjorde ville det ikke stoppe ...  Jeg kontaktede den kloge mand her i Hillerød ,, Frede Munkholm og han sagde hakket rødløg på hans natbord .. Øh ja tænkte jeg   Det skal nok virke men tænkte at rådet jo var billigt ,,,  Nu sover vi på 7 nat   Han hoster ikke en enkelt gang mere ,, Hakker ½ rødløg og stiller det på gulvet tæt på hans hoved ,, drengen har ikke sovet så godt i 3 mdr .. Prøv det , det hjælper også på voksne ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2010

Bondepigen

Muffi . skriver:

Hi hi ved det her lyder helt åndsvagt ,,  Alexander har jo hostet voldsomt om natten og lige meget hvad vi gjorde ville det ikke stoppe ...  Jeg kontaktede den kloge mand her i Hillerød ,, Frede Munkholm og han sagde hakket rødløg på hans natbord .. Øh ja tænkte jeg   Det skal nok virke men tænkte at rådet jo var billigt ,,,  Nu sover vi på 7 nat   Han hoster ikke en enkelt gang mere ,, Hakker ½ rødløg og stiller det på gulvet tæt på hans hoved ,, drengen har ikke sovet så godt i 3 mdr .. Prøv det , det hjælper også på voksne ..

Det er et gammelt husråd... jeg har prøvet det, men der må være forskel på, hvilken slags hoste det er, om det er slimet eller tør. Det virkede i hvert fald ikke for mig.

Men hvor er det dog SKØNT at det hjælper på din søn! Genialt og billigt...og dejligt for lillefisen og jer.

Anmeld

4. juli 2010

B&J

Muffi . skriver:

lugter der så ikke af løg over det hele

Anmeld

4. juli 2010

Lady Marion <3

bondepigen skriver:

Det er et gammelt husråd... jeg har prøvet det, men der må være forskel på, hvilken slags hoste det er, om det er slimet eller tør. Det virkede i hvert fald ikke for mig.

Men hvor er det dog SKØNT at det hjælper på din søn! Genialt og billigt...og dejligt for lillefisen og jer.

Nemmerlig   Og glemte at det er mod tør hoste

Anmeld

4. juli 2010

Lady Marion <3

B&J skriver:

lugter der så ikke af løg over det hele

Hi hi jo ,, men hellere det og lille manden får sovet , vi lugter det slet ikke mere ..

Anmeld

4. juli 2010

B&J

Muffi . skriver:

Hi hi jo ,, men hellere det og lille manden får sovet , vi lugter det slet ikke mere ..

det er helt rigtigt utroligt et løg kan gøre det ihh altså smart

Anmeld

4. juli 2010

Lady Marion <3

B&J skriver:

det er helt rigtigt utroligt et løg kan gøre det ihh altså smart

Helt utroligt som et gammelt husmoder-råd virker ,,

Anmeld

4. juli 2010

B&J

Muffi . skriver:

Helt utroligt som et gammelt husmoder-råd virker ,,

nemlig

Anmeld

4. juli 2010

ekzunz

Muffi . skriver:

Skønt at han kunne hjælpe Alexander 

Og jeg er da rigtig glad for at læse det råd. Jeg har jo min årlige efterårshoste - den er temmelig tør og varer 3-5 uger - og nu lader det da til at jeg kommer til at sove.... Skønt....

Anmeld

4. juli 2010

Lady Marion <3

Znuzke skriver:

Skønt at han kunne hjælpe Alexander 

Og jeg er da rigtig glad for at læse det råd. Jeg har jo min årlige efterårshoste - den er temmelig tør og varer 3-5 uger - og nu lader det da til at jeg kommer til at sove.... Skønt....

Seriøst det er for underligt ,,, Har googlet det og kan se det også virker for andre   Det er så sejt ,,,

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.