vil lige kommenterre alle de indlæg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

297 visninger
7 svar
0 synes godt om
24. juni 2008

ka li ja

der starter med- gravid sorry eller andet der er en undskyldning for sig selv!!!! lad vær!!!! der er [rød]INGEN[/rød] absolut [rød]INGEN[/rød], grund til at i undskylde for hvad i skriver eller spørger om. alle har ret til at spørge om hvad de vil, også selvom det er for 37.gang. jeg spørger selv hvis jeg lige står midt i problemet, og ikke lige har fået læst alle savrene de sidste 36 gange.... håber i bare vil skrive og lade dem svarer der kan og har lyst.(L):D knus fra karina - som får det helt skidt over det er nødvendigt at undskylde et indlæg:'(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2008

Loggidut

tak kalaha....det stunt her formåede jeg ikke...

så godt du lige fik sat ord på min tankegang!

Anmeld

24. juni 2008

heaven

[citat][f][småt]ka li ja skriver:[/småt][/f] der starter med- gravid sorry eller andet der er en undskyldning for sig selv!!!! lad vær!!!! der er [rød]INGEN[/rød] absolut [rød]INGEN[/rød], grund til at i undskylde for hvad i skriver eller spørger om. alle har ret til at spørge om hvad de vil, også selvom det er for 37.gang. jeg spørger selv hvis jeg lige står midt i problemet, og ikke lige har fået læst alle savrene de sidste 36 gange.... håber i bare vil skrive og lade dem svarer der kan og har lyst.(L):D knus fra karina - som får det helt skidt over det er nødvendigt at undskylde et indlæg:'([/citat] tja.... det er jo sådan det har været i luften ind i mellem - for nogen af os i hvert fald..... er dog helt enig i man skal skrive hvad man har lyst til, og lade dem svare der gider... Jannie

Anmeld

24. juni 2008

Marco2

Ja, for søren. Godt initiativ.

Er virkelig også ked af at folk føler det er nødvendigt at undskylde.

Skriv hvad man vil og så må de folk svare der ønsker/har tid/lyst eller noget relevant at byde ind med. Hvis folk ikke gider eller synes indlægget er trælst må de jo are ligeså fint springe over det...

Vi er jo ikke alle enige om hvad der er relevant og ikke er relevant....

AG - som også spørger selvom det måske har været svaret på 100000 gange før...

Anmeld

24. juni 2008

Rasmine

Sådan Kalaha.
Enig!

Anmeld

24. juni 2008

Lise

ENIG!!!

Kh Lise - som elsker at læse alle gravid-indlæggene

Anmeld

29. juni 2008

Helle30

WaaaaY to go, Kalaha!

Ja, ved sguda godt, at tråden er startet for flere dage siden, men den er faktisk rigtig fornuftig - synes jeg. . Og så har jeg være lidt fraværende.
Vi skal holde op med at undskylde sp. om rugbrød, snot, mme, dsb, søde sager, numsepanodil osv. Gider man svare, så gør man det - og ellers er der garanteret nogle andre, der gerne vil/evner, at svare igen - eller ligefrem debattere emnet.

- Helle - overtræt og glad for, at Kalaha tog emnet op. Det burde indføres i retningslinierne.

Anmeld

29. juni 2008

ka li ja

ja det er jo fjollet at skrive undskyld for noget med børn på en baby side..:)
det skal der jo ALTID være plads til!!!(H)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.