Frygter det værste - igen :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juli 2010

Lon1976

Åh nej åh nej åh nej, hvor er jeg ked af det på dine/jeres vegne - ved præcist hvad du går igennem. Jeg har desværre selv prøvet det 2 gange (i træk)

Du får et kæmpe her fra og så håber vi på det bedste.

Jeg ved ikke hvad jeg mere skal sige...jeg har fulgt dig på sidelinien og hvor er det trist, nu hvor vi lige troede at alt var godt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2010

Vial

Shibby skriver:

Sødte.. De fleste vagtlæger siger sådan fordi de ikke kan stille noget op. Det er normalt at fostret dør helt op til 14 uge hvor fostret kun er 12 uger gammelt. Selv hvis en scanning i 8 uge viste at den var i live lige nu-ville det ikke ændre at den måske dør 5 min efter scanningen. Det er en uvis tid at gå gravid de første måneder. Jeg forstår godt din frustration! Men det eneste du kan gøre er at vente

Det der er slet ikke rigtigt.

Er der hjertelyd efter 9. uge er 98 pct chance for at fosteret bliver til en lille vrælende baby.

Før i tiden sagde man 12 uger, da det netop kan tage nogle uger at afstøde fostret.

Man kan ikke bruge til noget, at alt kan ske!!

Bløder man skal man sgu scannes!  (vred smiley til vagtlæge ikke dig.. hehe).

Anmeld

9. juli 2010

Smilendesussi

Lige en lille update...

Jeg skal scannes igen her kl. 11.30. Ikke at jeg tror det er "mere tilbage", men jeg håber selvfølgelig af hele mit hjerte at der stadig er en lille bebs derinde. Hvis ikke håber jeg bare at det hele er kommet ud, så vi kan starte op på den sjove og dejlige del igen (læs sexe).. Og så håber jeg også at det så vil gå lige så stærkt som sidst.

Jeg har undersøgt lidt og vil prøve babyklister næste gang. Det koster godt nok 250 kr., men hvad har jeg ikke allerede brugt på tests og folsyre osv... Så føler jeg i det mindste, at jeg selv gør noget aktivt.

Nårh.. I får lige en update senere...

Anmeld

9. juli 2010

trine3112

Smilendesussi skriver:

Lige en lille update...

Jeg skal scannes igen her kl. 11.30. Ikke at jeg tror det er "mere tilbage", men jeg håber selvfølgelig af hele mit hjerte at der stadig er en lille bebs derinde. Hvis ikke håber jeg bare at det hele er kommet ud, så vi kan starte op på den sjove og dejlige del igen (læs sexe).. Og så håber jeg også at det så vil gå lige så stærkt som sidst.

Jeg har undersøgt lidt og vil prøve babyklister næste gang. Det koster godt nok 250 kr., men hvad har jeg ikke allerede brugt på tests og folsyre osv... Så føler jeg i det mindste, at jeg selv gør noget aktivt.

Nårh.. I får lige en update senere...

Krydser fingre for dig!!!!!

/Trine

Anmeld

9. juli 2010

MarieMor

krydser også alt hvad  jeg har at krydse !!!

- held og lykke 

Anmeld

9. juli 2010

Smilendesussi

Ja, så har vi fået den endelige besked: alt var væk, som vi havde frygtet. Det var den samme læge som scannede mig da jeg havde min MA. Hun var rigtig sød og det hjalp lidt.

Det er altså bare så trist at skulle igennem MA og nu SA. Men så mener jeg også, at jeg har "taget min del" og håber på at det lykkes snart igen og at tredje gang er lykkens gang

Jeg håber meget på, at jeg ikke skal bruge denne del af baby ret meget mere. Jeg vil gerne springe over i de andre debatter, men mine tanker går til alle dem, som har oplevet aborter og dem, som kommer til det i fremtiden. Jeg skal IKKE prøve det igen!!!!

Think pink!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.