Frygter det værste - igen :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.843 visninger
15 svar
0 synes godt om
3. juli 2010

Smilendesussi

Øv for satan i helvede og sgu!!! Skal lige rase lidt ud over den dumme vagtlæge, som ikke synes jeg skal scannes fordi jeg ikke har ondt!!

Jeg er lige kommet hjem fra to ugers fantastisk ferie og begynder så at bløde i går. Det er blevet lidt mere i dag og så ringer jeg til vagtlægen. Men hun vil ikke gøre noget ved det. Selvom jeg har prøvet det en gang før, kan man åbenbart ikke blive scannet på en lørdag, fordi man ikke har ondt. Så nu kan vi bare sidde her og vente til det bliver mandag.. Pyha, der er lang tid til.

Det er nøjagtig det samme forløb som sidst. Der var jeg bare 10+2, hvor jeg nu kun er 8 uger henne. Det var ca. 8+2 at det var gået i stå sidst, men der gik så to uger inden jeg begyndte at bløde. Jeg synes virkelig det er uretfærdig, hvis det skal ske for os en gang til. Jeg er meget træt af, jeg ikke kan få en afklaring på situationen i dag og så komme videre.

Men i stedet kan jeg få lov til at frygte det værste en gang til. Jeg beder virkelig for at det ikke er gået galt igen, men at det bare er lidt blod og ikke mere end det!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2010

Pia.

Ved godt man skal være ærlig - men I det her tilfælde ville jeg ringe igen og sige du har nu voldsomme smerter - du har fået sovet lidt vågner og bløder stadig men nu med smerter - du skal da ikke gå en hel weekend i uvished - fanme nej...

Så ring igen... måske lidt senere så er der nok vagtskifte hos lægevagten...

Pøj pøj - håber det bedste... Du skulle ikke evt. have menstruation nu hvis du ikke var gravid, det er jo meget normalt at bløde lidt ved normal tid for mens...

Anmeld

3. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Smilendesussi skriver:

Øv for satan i helvede og sgu!!! Skal lige rase lidt ud over den dumme vagtlæge, som ikke synes jeg skal scannes fordi jeg ikke har ondt!!

Jeg er lige kommet hjem fra to ugers fantastisk ferie og begynder så at bløde i går. Det er blevet lidt mere i dag og så ringer jeg til vagtlægen. Men hun vil ikke gøre noget ved det. Selvom jeg har prøvet det en gang før, kan man åbenbart ikke blive scannet på en lørdag, fordi man ikke har ondt. Så nu kan vi bare sidde her og vente til det bliver mandag.. Pyha, der er lang tid til.

Det er nøjagtig det samme forløb som sidst. Der var jeg bare 10+2, hvor jeg nu kun er 8 uger henne. Det var ca. 8+2 at det var gået i stå sidst, men der gik så to uger inden jeg begyndte at bløde. Jeg synes virkelig det er uretfærdig, hvis det skal ske for os en gang til. Jeg er meget træt af, jeg ikke kan få en afklaring på situationen i dag og så komme videre.

Men i stedet kan jeg få lov til at frygte det værste en gang til. Jeg beder virkelig for at det ikke er gået galt igen, men at det bare er lidt blod og ikke mere end det!!!

sikke da noget

Jeg håber ikke der er noget galt, men at du bare er en af de (mange) gravide der oplever blødning i starten af graviditeten Ved godt det er svært at holde modet oppe når du har været igennem et lign. forløb før hvor udfaldet ikke var godt

Nu ved jeg ikke hvor du bor henne i landet, men det må være muligt at trække i nogle tråde så du ikke skal gå og vente helt indtil mandag!?

Knus Caroline

Anmeld

3. juli 2010

blomst84

Puha stakkels dig  først en kæmpe jeg har selv oplevet en spontan abort 2 gange og anden gang fik jeg også sammen besked af vagtlægen, netop fordi jeg begyndte at bløde en lørdag. Syntes også det er under alt kritik at de lader en sidde med nervøsiteten i så mange dage, og ikke giver dig en tid til en akut scanning. Jeg var selv et nervevrag hele den pågældende weekend og kunne ikke lave noget som helst.

Men kan du fornemme om det er det sammen som sidst du oplevede en SA?

virkelig for at din lille spire har det godt i din mave...

Anmeld

3. juli 2010

Smilendesussi

Jeg fandt lige kalenderen frem og det passer næsten med at jeg skulle have mens. Så jeg krydser virkelig fingre for at det bare er det....

Jeg overvejer at ringe til vagtlægen igen, men jeg er virkelig dårlig til at lyve, så ville aldrig kunne fake smerterne. Og ja, man skal jo være ærlig. Det piner mig mest, at jeg ikke kan få vished før mandag og enten bliver ens værste frygt til virkelighed igen og ellers har man bare fået ødelagt sin weekend (og 8års dag med kæresten) for ingenting, og det kunne være opdaget på 3 min. Det tager altså ikke lang tid at blive scannet, så synes at jeg har betalt rigeligt med skat til at jeg kunne få en scanning på en lørdag!!

Sidste gang jeg var gravid havde jeg heller ikke mange tegn på det, men jeg synes jeg har haft mere kvalme end sidst. Men ingen ligament smerter, det havde jeg sidst. Så jeg kan virkelig ikke finde ud af det. Når vagtlægen så spørger om jeg føler mig gravid - jamen i forhold til HVAD??

Anmeld

3. juli 2010

Shibby

Sødte.. De fleste vagtlæger siger sådan fordi de ikke kan stille noget op. Det er normalt at fostret dør helt op til 14 uge hvor fostret kun er 12 uger gammelt. Selv hvis en scanning i 8 uge viste at den var i live lige nu-ville det ikke ændre at den måske dør 5 min efter scanningen. Det er en uvis tid at gå gravid de første måneder. Jeg forstår godt din frustration! Men det eneste du kan gøre er at vente

Anmeld

5. juli 2010

Smilendesussi

Jeg ved godt, at de ikke kan gøre noget. Men jeg vil bare vide, hvad jeg skal forholde mig til.

Nårh.. men i går eftermiddags ringede jeg til vagtlægen igen fordi jeg var begyndt at bløde mere og få mens smerter. Det var heldigvis min egen læge, som havde lægevagten og han fik mig til en scanning. Lægen var år om at rode rundt med scanningsdimsen og imens tænkte jeg, at han da gerne måtte sige et eller andet.

Han ville ikke dømme noget ude, da han kan måle, at jeg ikke er så langt henne, som jeg havde troet. Så han får en ny tid til mig enten på fredag eller på mandag. Jeg var virkelig forvirret lige efter beskeden, for jeg ved ikke om jeg skal grine eller græde. Men jeg bløder en del og med store klumper i, så jeg har ikke meget tiltro til at det går godt. Men jeg prøver at holde fast i de gode tanker og krydser fingre...

Er der andre, der har blødt med klumper i, hvor det ikke var en abort?

Anmeld

5. juli 2010

CamillaSoefelt

Krydser alt hvad jeg har for dig...

Anmeld

5. juli 2010

Smilendesussi

Jeg tror ikke rigtig på det mere... Der er godt nok kommet en del ud...  Jeg føler mig bare helt tom for tårer og håber bare på at det igen går hurtigt med at blive gravid.

Jeg ringede til Gyn. forvagt og de ville ikke se mig igen, selvom jeg bløder mere. Så længe jeg er tryg ved at blive hjemme. Der er jo alligevel ikke noget at gøre. Så nu skal jeg bare have en tid til at se om det hele er kommet ud. Eller om der er et mirakel derinde endnu, selvom det ville være utroligt.

Øv øv øv... Den eneste positive ting er, at jeg ikke skal have stik pga. min blodtype, fordi scanningen sagde, at jeg ikke var længere end 6+2. To uger mindre end sidst..

Anmeld

5. juli 2010

Nadia&Daniel

stort kram fra en som selv har oplevet dette..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.