tuder....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juli 2010

mama09

sarahb skriver:

Jeg har lige sendt vores sag/ oplevelse til ekstrabladet i dag, de synes det lød interresant så nu må vi se om de synes de skal bruge tid på den...
Håber bare abdi kan få det lorte visum.. Seni seviyorum betyder jeg elsker dig, måske han skal sige det. Eller na sil sin ?? Det er hvordan går det..

hehe fedt, har også skrevet til ekstra bladet, bt og tv 2 nyhederne...

Måske han kender en tyrker der prøver at ta med, men kender du ikke en ordenligt kæmpe tyrker, der kan ta med (sådan en de vil ha respekt for)?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2010

mama09

michella80 skriver:

Ej hvor langt ude altså!!!! Ved da ikke engang hvad jeg skal sige.....

Forstår dig.......

Anmeld

4. juli 2010

sarahb

Jeg kender tyrkiske piger, men ikk drenge... Det kan være de kan charmere sig ind, hvornår er det meningen i skal rejse søde?

Anmeld

4. juli 2010

mama09

sarahb skriver:

Jeg kender tyrkiske piger, men ikk drenge... Det kan være de kan charmere sig ind, hvornår er det meningen i skal rejse søde?

Vi har lige ringet til tyrkiet eksperten, og vi kan få alle vores penge igen, hvis vi har en lægeerklæring, så det fikser jeg imorgen wup wup - så turen går nu til Italien istedet.. Og Tyrkiet må vente til næste år hvor han ishallah er blevet dansk statsborger

Anmeld

4. juli 2010

sarahb

Trinehw skriver:

Vi har lige ringet til tyrkiet eksperten, og vi kan få alle vores penge igen, hvis vi har en lægeerklæring, så det fikser jeg imorgen wup wup - så turen går nu til Italien istedet.. Og Tyrkiet må vente til næste år hvor han ishallah er blevet dansk statsborger

Inshallah..
Ej hvor godt i kommer til italien i stedet og i kommer afsted sammen. Det er det VIGTIGSTE... Hvornår tager i afsted skatter??

Anmeld

4. juli 2010

mama09

sarahb skriver:

Inshallah..
Ej hvor godt i kommer til italien i stedet og i kommer afsted sammen. Det er det VIGTIGSTE... Hvornår tager i afsted skatter??

Ja det er nice, jamen vi skal ind på bureaet imorgen og se hvornår vi kan få vores penge igen - og så håber vi kan få bestilt noget i Italien til samme dato, omkring d. 24/7  

Skal i ud og rejse mere ? eller tør i ikke ? i må gerne købe vores rejse koster kun 200 kr og få ændret navnene...

øvvv vi har også været uheldige os to (og mænd) .. Trist man skal kæmpe sådan - altid

Anmeld

4. juli 2010

sarahb

Trinehw skriver:

Ja det er nice, jamen vi skal ind på bureaet imorgen og se hvornår vi kan få vores penge igen - og så håber vi kan få bestilt noget i Italien til samme dato, omkring d. 24/7  

Skal i ud og rejse mere ? eller tør i ikke ? i må gerne købe vores rejse koster kun 200 kr og få ændret navnene...

øvvv vi har også været uheldige os to (og mænd) .. Trist man skal kæmpe sådan - altid

Vi håber på vi kommer en uge til et VARMT land til september så vi når det inden jeg skal føde. Manden knokler på jobbet så vi får råd, efter min kææææmpe shopping i Usa

Årh hvor er du sød, men vi vil ikke til Tyrkiet, det er prøvet og så vil vi faktisk heller blive i Dk, det er absolut ikke for os.. Vi fortrækker Egypten

Anmeld

4. juli 2010

mama09

sarahb skriver:

Vi håber på vi kommer en uge til et VARMT land til september så vi når det inden jeg skal føde. Manden knokler på jobbet så vi får råd, efter min kææææmpe shopping i Usa

Årh hvor er du sød, men vi vil ikke til Tyrkiet, det er prøvet og så vil vi faktisk heller blive i Dk, det er absolut ikke for os.. Vi fortrækker Egypten

Ej jeg elsssskkker Tyrkiet, men har dog hellere aldrig været i Egypten...

Håber da han får knoklet, så i kan komme på en bette tur

Det ur der jeg fik, er det fra din shop? Det er fedt, men så stort til min håndled, så skal lige ha taget 1 eller 2 led af - så er jeg en rigtig GANGSTER MAMA

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.