Abdi er over i københavn for at hente visum til vores ferie til tyrkiet her d. 24 - han var også derover for 2 uger siden, men blev afvist og skulle komme tilbage senere.
Så han kom idag, og de afviser ham fandme igen, og siger han skal kom igen d. 21 (vi skal rejse d. 24!!) Han siger de er så modbydelige på ambassaden, den tyrkiske..
Hvis der kommer tyrker derind kommer de første i køen og han skulle vente længere.. Der var en sort kvinde i køen, og hun fortalte hun havde prøvet at få visum i 2 mdr nu, og hun skulle rejse på mandag, hun bliver afvist af dem igen og får et tlf nummer af dem til en hun måske kan sælge sin rejse til.. hvor er de modbydelige!!!
Så blev det abdis tur, han får afvide han kan kom en anden dag - han spørger hvad med mandag? svaret er "nej og hvis du kommer der bliver du afvist igen"!! så nu er han på vej hjem igen til Aalborg - kæft det er groft.. Han siger de er unfair og lader dem der ikke er tyrker stå udenfor imens de andre må komme ind og sidde..
Vi kommer ikke afsted, pis - tør ikke ta chancen 3 dage før vi skal afsted!! Nogen der kender reglerne for afbuds forsikringen (som vi har)?? kan intet finde på tyrkiet eksperten jeg forstår..
ARGHHHHHHHHHHH!! Jeg vil gå til medierne med det NU HJÆLP??
Nå ja endnu en historie : jeg går ud på vores altan idag, hvad ligger der så? EN SORT KÆMPE DILDO , er så skræmt og sur over folks sorte humor, der er tusindvis af altaner omkring os, men abdi er den enste sort her i blokken - tilfældigt den er landet på vores altan? øhh nej.. KÆFT HVOR ER JEG TRÆT AF DET HELE!
Anmeld