Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
LN_ mor skriver: ja, vores lille-niv Vi var med svigerforældrene inde i onsdags, og hun brugte halvanden time på at prøve at få et billede af hans ansigt forfra, men han hyggede bare alt for meget. Hans maste sig hoved ind i livmoderen og hænderne op til hovedet.. Men ih.. vi fik da et rigtig fin smil, halvt fra siden, han vinkede, og jordmoder fik thumbs up da hun sagde vi vist kedede ham griner... jordmoderen flækkede selv af grin hehe.. Men ja, så fik vi en ny tid, som så er senere idag, så der håber vi han viser sit ansigt lidt mere, vores dejlige søn Men det er helt klart alle pengene værd, at se sin dejlige lille guldklump i 3D/4D Tusind tak
ja, vores lille-niv
Vi var med svigerforældrene inde i onsdags, og hun brugte halvanden time på at prøve at få et billede af hans ansigt forfra, men han hyggede bare alt for meget. Hans maste sig hoved ind i livmoderen og hænderne op til hovedet.. Men ih.. vi fik da et rigtig fin smil, halvt fra siden, han vinkede, og jordmoder fik thumbs up da hun sagde vi vist kedede ham griner... jordmoderen flækkede selv af grin hehe..
Men ja, så fik vi en ny tid, som så er senere idag, så der håber vi han viser sit ansigt lidt mere, vores dejlige søn
Men det er helt klart alle pengene værd, at se sin dejlige lille guldklump i 3D/4D
Tusind tak
Uha ja.. Det er da fantastisk Må jeg lige have fikset så vi også kommer til at oplevet
Go fornøjelse
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sama skriver: Uha ja.. Det er da fantastisk Må jeg lige have fikset så vi også kommer til at oplevet Go fornøjelse
Syntes jeg helt klart du skal Er 100 på i ikke vil fortryde det Desuden får man jo dvd med hjem
Jo, tak... Laver nok et indlæg, hvis billederne af ham bliver gode
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128