23+2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.734 visninger
11 svar
0 synes godt om
2. juli 2010

Josesmor

Maven min..., igen 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2010

Trolde_mor

Sikke en flot mave - den sidder virkelig godt på dig

Dreng eller pige du venter dig?

Anmeld

4. juli 2010

Josesmor

LN_ mor skriver:

Sikke en flot mave - den sidder virkelig godt på dig

Dreng eller pige du venter dig?

Ja hvad synes du det kunne ligne ????

Anmeld

4. juli 2010

Trolde_mor

Sama skriver:

Ja hvad synes du det kunne ligne ????

Syntes det er enormt svært, fordi du har bluse på hehe..

Men umiddelbart ligner det den sidder foran, og så vil jeg sige en dreng..? Smiler..

Anmeld

4. juli 2010

Josesmor

LN_ mor skriver:

Syntes det er enormt svært, fordi du har bluse på hehe..

Men umiddelbart ligner det den sidder foran, og så vil jeg sige en dreng..? Smiler..

He he, ja ikke nemt..  Jeg har faktisk det hele til at sidde på maven, og ikke hele vejen rundt Hvis jeg ser mig selv i spejlet forfra, kan man ikke rigtig se jeg er gravid.

MEN men men, det skulle altså være en lille pige der gemmer sig derinde

Anmeld

4. juli 2010

Trolde_mor

Sama skriver:

He he, ja ikke nemt..  Jeg har faktisk det hele til at sidde på maven, og ikke hele vejen rundt Hvis jeg ser mig selv i spejlet forfra, kan man ikke rigtig se jeg er gravid.

MEN men men, det skulle altså være en lille pige der gemmer sig derinde

Hehe tillykke med at det er en pige

Ja, det er nu svært at se.. smiler..

Havde du selv en idé om kønnet inden i fik det at vide?

Her troede og håbede vi på en dreng, og det viste sig at være sandt, så det var bare skønt. Dog forberedte vi os også mentalt på at få en pige, og fandt faktisk pigenavn.. Så begge dele havde været velkomne

Anmeld

5. juli 2010

Josesmor

LN_ mor skriver:

Hehe tillykke med at det er en pige

Ja, det er nu svært at se.. smiler..

Havde du selv en idé om kønnet inden i fik det at vide?

Her troede og håbede vi på en dreng, og det viste sig at være sandt, så det var bare skønt. Dog forberedte vi os også mentalt på at få en pige, og fandt faktisk pigenavn.. Så begge dele havde været velkomne

Ja altså jeg ved ikke helt hvorfor, men jeg troede det var en dreng.. det havde min svigermor også drømt, så hun kunne slet ikke forstå det nu altså bliver en pige Vi havde både et pige og et drenge navn, så vi var godt dækket ind

Men vi glæder os rigtig rigtig meget til at få vores lille prinsesse ud

Hvornår har du termin??

Anmeld

5. juli 2010

Trolde_mor

Sama skriver:

Ja altså jeg ved ikke helt hvorfor, men jeg troede det var en dreng.. det havde min svigermor også drømt, så hun kunne slet ikke forstå det nu altså bliver en pige Vi havde både et pige og et drenge navn, så vi var godt dækket ind

Men vi glæder os rigtig rigtig meget til at få vores lille prinsesse ud

Hvornår har du termin??

Hehe her havde jeg drømt to gange at det var en pige og at hun den ene gang hed Caroline hehe..

Men tror at min mors overbevisning om at det var en pige, gjorde det hehe

Men ja, hvis man tror det ene skal man lige bruge tid til at vænne sig til det andet hehe..

Super dejlgit at i havde navn til både dreng og pige, her var det meget svært, med da vi så fandt navnet faldt det med det samme i begges smag, og meget naturligt - men gal det tog lang tid at finde frem til det hehe

Har termin d. 29. September - så om 86 dage

Er der slet ikke noget at sige til i glæder jer til

Vi kan slet heller ikke vente og idag skal vi til 3D/4D-scanning - bliver vidunderligt at se vores lille hyggetrold igen

Anmeld

5. juli 2010

Josesmor

LN_ mor skriver:

Hehe her havde jeg drømt to gange at det var en pige og at hun den ene gang hed Caroline hehe..

Men tror at min mors overbevisning om at det var en pige, gjorde det hehe

Men ja, hvis man tror det ene skal man lige bruge tid til at vænne sig til det andet hehe..

Super dejlgit at i havde navn til både dreng og pige, her var det meget svært, med da vi så fandt navnet faldt det med det samme i begges smag, og meget naturligt - men gal det tog lang tid at finde frem til det hehe

Har termin d. 29. September - så om 86 dage

Er der slet ikke noget at sige til i glæder jer til

Vi kan slet heller ikke vente og idag skal vi til 3D/4D-scanning - bliver vidunderligt at se vores lille hyggetrold igen

uhaaa ja, 3D/4D scanning. Det har vi også snakket om vi gerne vil.. Man kan jo slet ikke se det lille vidunder nok Håber i kommer til at nyde synet af jeres lille niv og får en fantastisk oplevelse med hjem

Anmeld

5. juli 2010

Trolde_mor

Sama skriver:

uhaaa ja, 3D/4D scanning. Det har vi også snakket om vi gerne vil.. Man kan jo slet ikke se det lille vidunder nok Håber i kommer til at nyde synet af jeres lille niv og får en fantastisk oplevelse med hjem

ja, vores lille-niv

Vi var med svigerforældrene inde i onsdags, og hun brugte halvanden time på at prøve at få et billede af hans ansigt forfra, men han hyggede bare alt for meget. Hans maste sig hoved ind i livmoderen og hænderne op til hovedet.. Men ih.. vi fik da et rigtig fin smil, halvt fra siden, han vinkede, og jordmoder fik thumbs up da hun sagde vi vist kedede ham griner... jordmoderen flækkede selv af grin hehe..

Men ja, så fik vi en ny tid, som så er senere idag, så der håber vi han viser sit ansigt lidt mere, vores dejlige søn

Men det er helt klart alle pengene værd, at se sin dejlige lille guldklump i 3D/4D

Tusind tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.