Bimmer 11+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juli 2010

line melias mor

halløjsa lækker mave og lækker mor og garanteret lækker baby

og må jeg da lige sige wauuuvvvv en flot krop man kan jo slet ikke se du har født før

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2010

DK

TrineLærke skriver:

Super sød lille mave

Men nu er jeg altså nød til at spørge  De der trusser - er det sådan nogle fototrusser eller fredagstrusser. Kom nemlig til at tænke over det og dem har du faktisk på, på hvert billed

Dette er overhovedet ikke ment for at fornærme - men kom bare til at tænke på det  

HA HA HA.... Jeg bliver slet ikke fornærmet!

Det er foto-trusser. Jeg har dem i en pose i skuffen og så har jeg dem kun på de der 5 min. det tager at tage billedet. Jeg overvejer at lave en lillebitte collage i sort/hvid til at have i soveværelset når jeg er "færdig", og så tænkte jeg at det ville være pænest hvis jeg står samme sted, og har de samme underbukser på. Så jeg ikke har g-streng i blonder den ene uge, og sloggi den anden!

Anmeld

2. juli 2010

Ann.

DK skriver:

HA HA HA.... Jeg bliver slet ikke fornærmet!

Det er foto-trusser. Jeg har dem i en pose i skuffen og så har jeg dem kun på de der 5 min. det tager at tage billedet. Jeg overvejer at lave en lillebitte collage i sort/hvid til at have i soveværelset når jeg er "færdig", og så tænkte jeg at det ville være pænest hvis jeg står samme sted, og har de samme underbukser på. Så jeg ikke har g-streng i blonder den ene uge, og sloggi den anden!

Okay - så kan jeg sagtens se ideen i det

Det er jo smart nok og en super god ide

Anmeld

2. juli 2010

Mka

Der er godt nok sket noget var Men hvor er den bare super super fin

Anmeld

2. juli 2010

DK

line melias mor skriver:

halløjsa lækker mave og lækker mor og garanteret lækker baby

og må jeg da lige sige wauuuvvvv en flot krop man kan jo slet ikke se du har født før

Uhhh jeg var jo også så ung, så ung første gang, så hvem ved hvilke kropslige rædsler der venter forude denne gang, nu hvor jeg har 6,5 år mere på bagen, he he.... Men tusind tak for de skønne ord! Jeg absolut forgudede mit lille japaner-nissemands-siemeser-spædbarn da hun blev født, så mon ikke også jeg synes at den næste her er gudelækker, he he!

Anmeld

2. juli 2010

B&J

DK skriver:

Helt lykkelig! Uhhh jeg bliver altid SÅ nervøs inden det er min tur, og så var de endda 45 min forsinkede! Men alt det er jo glemt så snart de sætter scanneren på maven og siger neeej en fin lille een!

ja nemlig kan selv huske hver gang jeg skulle ind og scannes eller bare hjertelyd og hvis som min daniel gjorde fløj rundt så kunne de ikke bare lige finde ham så man lå bare kom nu frem også når man hørte det eller fik afvide alt var godt så åhh dejligt tænkte man så  det er ikke let af være forælder ens hjerne køre på højtryk hihihihi

Anmeld

2. juli 2010

Jibbe

Iiih det går stærkt... synes næsten lige du er blevet gravid...

Anmeld

3. juli 2010

Mettemus

Armen altså hvor ser du bare lækkergravid ud! Nu må du snart ikke kunne skjule det længere?

Anmeld

3. juli 2010

oo

øv DK! du skulle kun til 11+0 før der var ligevægt mellem din røv og din mave...jeg skulle helt til uge 22

og may I say, begge dele er meget meget fine (sorry hvis det blir lige lovlig lebbeagtigt!)

Anmeld

4. juli 2010

Anne85

Hold da op... nu går det hurtigt  Hvor er det en flot bule du har fået dig

Og tillykke med milepælen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.