Bimmer 11+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.524 visninger
22 svar
0 synes godt om
2. juli 2010

DK

Sååå.... nu er der kun 7 dage til vi også er i det forjættede land: De fulde 12 uger! Jeg er jo nu i 12. uge og fortæller det gladeligt til alle der gider høre!

Vi var jo til scanning i tirsdags og Bimmeren har det super fint med både arme, ben, hjernehalvdele og et blinkende hjerte og navlestreng. Den er præcis så stor som jeg, og ikke lægen mente heldigivis!

Derfor, mine damer og herrer: Bimmeren 11+0!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2010

CS

Fantastisk start på en smuk mave

Anmeld

2. juli 2010

Riksen

Nej, hvor er det en flot mave, du har fået! Tillykke med den!

Anmeld

2. juli 2010

DK

Tak! Det er dejligt at man kan se det går lige så stille fremad hver uge

Anmeld

2. juli 2010

DK

Riksen skriver:

Nej, hvor er det en flot mave, du har fået! Tillykke med den!

Hvordan går det med din mave? Vi er jo omtrent lige langt?

Anmeld

2. juli 2010

B&J

super dejlig baby hule til bimmer og dejligt af alt var helt som det skulle være så er man lykkelig

Anmeld

2. juli 2010

Riksen

DK skriver:

Hvordan går det med din mave? Vi er jo omtrent lige langt?

Jamen det går fint. Har også fået en fin bule. I starten var der en lillebitte bule lige over skambenet, og så havde jeg min topmave - ret kønt med en tvedelt mave! Men nu er den mere eller mindre "vokset" sammen, så den ligner en gravid mave. Skønt!

Anmeld

2. juli 2010

DK

Riksen skriver:

Jamen det går fint. Har også fået en fin bule. I starten var der en lillebitte bule lige over skambenet, og så havde jeg min topmave - ret kønt med en tvedelt mave! Men nu er den mere eller mindre "vokset" sammen, så den ligner en gravid mave. Skønt!

Dejligt!! Altid rart at maverne forener sig inden man skal ud og flashe i sommeren!

Anmeld

2. juli 2010

Ann.

Super sød lille mave

Men nu er jeg altså nød til at spørge  De der trusser - er det sådan nogle fototrusser eller fredagstrusser. Kom nemlig til at tænke over det og dem har du faktisk på, på hvert billed

Dette er overhovedet ikke ment for at fornærme - men kom bare til at tænke på det  

Anmeld

2. juli 2010

DK

B&J skriver:

super dejlig baby hule til bimmer og dejligt af alt var helt som det skulle være så er man lykkelig

Helt lykkelig! Uhhh jeg bliver altid SÅ nervøs inden det er min tur, og så var de endda 45 min forsinkede! Men alt det er jo glemt så snart de sætter scanneren på maven og siger neeej en fin lille een!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.