Et sandt røver køb af barnevogn idag... Hva' syntes I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2.538 visninger
24 svar
0 synes godt om
2. juli 2010

Mor til Frederic og Freya

Ih altså syntes selv jeg har gjort et kanon godt fund.

Vores gamle odder vogn fra 80'erne har ikke lige det længste liggemål i verden, så Frederic stemmer imod med både fødder og hoved. Det samme gælder i hans klapvogn der også 'kun' er 90 når ryglæn bliver lagt ned.

Sommeren over går det nok, men til efterår/ vinter ville vi jo gerne have en brugt vogn med 97 i liggemål.

Men fandt denne... Den er brugt som demovogn og kun stået i butik, så der har aldrig ligget et barn i den - eller været ude på ture. Nypris omkring 4000 og gav selv 1500 kr for den. Inkl den nye model lift med håndtag i lift 'kalechen', som igen kan justeres alt efter hvor meget den skal skygge og pusletaske.

Lift kan jo bruges om nogle år til den næste.

Min chef bad mig hente den i arbejds tiden, så overdel måtte spændes fast på sædet med sele og stel'et måtte om på ladet at stå - lige som når jeg har biler med på ladet.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2010

B&J

ej hvor et super lækkert køb TILLYKKE MED DEN GODE HANDEL

Anmeld

2. juli 2010

mariamiss6

Mor til Frederic skriver:

Ih altså syntes selv jeg har gjort et kanon godt fund.

Vores gamle odder vogn fra 80'erne har ikke lige det længste liggemål i verden, så Frederic stemmer imod med både fødder og hoved. Det samme gælder i hans klapvogn der også 'kun' er 90 når ryglæn bliver lagt ned.

Sommeren over går det nok, men til efterår/ vinter ville vi jo gerne have en brugt vogn med 97 i liggemål.

Men fandt denne... Den er brugt som demovogn og kun stået i butik, så der har aldrig ligget et barn i den - eller været ude på ture. Nypris omkring 4000 og gav selv 1500 kr for den. Inkl den nye model lift med håndtag i lift 'kalechen', som igen kan justeres alt efter hvor meget den skal skygge og pusletaske.

Lift kan jo bruges om nogle år til den næste.

Min chef bad mig hente den i arbejds tiden, så overdel måtte spændes fast på sædet med sele og stel'et måtte om på ladet at stå - lige som når jeg har biler med på ladet.

Den ser sgu da fin ud

Tillykke med en god handel

Må man da lige høre hvad det er for en?

Anmeld

2. juli 2010

B&J skriver:

ej hvor et super lækkert køb TILLYKKE MED DEN GODE HANDEL

Tak..

Vi har kigget meget på gul/gratis og den blå avis efter en brugt emmaljunga med ligge mål 97. Men de ligger også der omkring i pris og så er de jo brugte/ slidte...

Vi har jo aldrig haft barnevogn til gå ture, men brugt vores emmaljunga cerox 360' og med voksi pose.

Så det var vildt mærkeligt at købe barnevogn nu hvor han bliver 2 til sep. Og han har jo aldrig prøvet at ligge i en og været på tur, så han syntes det var ret sjovt at få en prøve 'ligge tur' i den fra bil og til vores kælder

Anmeld

2. juli 2010

mariamiss6 skriver:

Den ser sgu da fin ud

Tillykke med en god handel

Må man da lige høre hvad det er for en?

Tak.

Det er denne her, blot i råhvid/ sand som de kalder den..

http://babyhome.dk/product.asp?product=2862

Anmeld

2. juli 2010

B&J

Tak..

Vi har kigget meget på gul/gratis og den blå avis efter en brugt emmaljunga med ligge mål 97. Men de ligger også der omkring i pris og så er de jo brugte/ slidte...

Vi har jo aldrig haft barnevogn til gå ture, men brugt vores emmaljunga cerox 360' og med voksi pose.

Så det var vildt mærkeligt at købe barnevogn nu hvor han bliver 2 til sep. Og han har jo aldrig prøvet at ligge i en og været på tur, så han syntes det var ret sjovt at få en prøve 'ligge tur' i den fra bil og til vores kælder

HIHIHIH ja det tror jeg da på smiler... det må da være vildt sjovt af blive kørt rundt og ja det var super billigt og når den er ny med det hele ja hold da op

Anmeld

2. juli 2010

3xM

rigtig lækker vogn

Anmeld

2. juli 2010

HIHIHIH ja det tror jeg da på smiler... det må da være vildt sjovt af blive kørt rundt og ja det var super billigt og når den er ny med det hele ja hold da op

He he....

ja hvis vi endelig for skilt den gamle odder ad og får den samlet nede på vejen, ja så tror jeg den ville falde sammen. Ej, aner ikke engang om hjulene kan dreje rundt mere og den hænger i de der 'fjedre'. Men skidt blot den står stille og med en cykelstrop fra styr og ned til omkring fodbremsen, ja så står den ganske fint...

Så han har jo kun været vant til gå-ture i klapvogn fra han var helt lille.

Vi har jo dyne og madras til den, så mon ikke han bliver flot sovende igen..

Anmeld

2. juli 2010

B&J

He he....

ja hvis vi endelig for skilt den gamle odder ad og får den samlet nede på vejen, ja så tror jeg den ville falde sammen. Ej, aner ikke engang om hjulene kan dreje rundt mere og den hænger i de der 'fjedre'. Men skidt blot den står stille og med en cykelstrop fra styr og ned til omkring fodbremsen, ja så står den ganske fint...

Så han har jo kun været vant til gå-ture i klapvogn fra han var helt lille.

Vi har jo dyne og madras til den, så mon ikke han bliver flot sovende igen..

jo hold da op smiler han er da overlykkelig og vildt spænde hihhihih

Anmeld

2. juli 2010

B&J skriver:

jo hold da op smiler han er da overlykkelig og vildt spænde hihhihih

Skal nok lige fange nogle billeder af ham i den en dag...

Så nu har vi også en vogn han kan sove i, når vi er nogen steder. For klapvogn og voksi passer ikke med hans længde mere, jo voksi'en kan jo bare bindes på en anden måde...

Han er også blevet klippet idag, dejlig med en chef der er udd. frisør...

Så nu passer hår sammen med den bandit han er... Han havde været i bad, så derfor det ikke stritter...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.