Et sandt røver køb af barnevogn idag... Hva' syntes I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2. juli 2010

B&J

Mor til Frederic skriver:

Skal nok lige fange nogle billeder af ham i den en dag...

Så nu har vi også en vogn han kan sove i, når vi er nogen steder. For klapvogn og voksi passer ikke med hans længde mere, jo voksi'en kan jo bare bindes på en anden måde...

Han er også blevet klippet idag, dejlig med en chef der er udd. frisør...

Så nu passer hår sammen med den bandit han er... Han havde været i bad, så derfor det ikke stritter...

Hold nu op han er bare en bølle ja hihihihi ham og daniel kunne man sætte i en bås sammen når daniel er blevet større hihihihihi han er en rigtigt frækkert... og hold op hvor er han en smuk dreng ja han skal ud og køre i sin nye dyt bil som en af mine venner kalder vores hihihi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2010

LotteN

Ej hvor er det dog bare en super fin vogn - kan jeg sandelg godt orstå du ikke kunne andet end købe den

Anmeld

2. juli 2010

vingummibamse

Tak.

Det er denne her, blot i råhvid/ sand som de kalder den..

http://babyhome.dk/product.asp?product=2862

er du fra Esbjerg..?

Anmeld

2. juli 2010

Mor til Frederic og Freya

vingummibamse skriver:

er du fra Esbjerg..?

nej er født og opvokset i sønderjylland. Bor på 8 år i fredericia, men har da været i esbjerg nogle gange på kursus og ovre med biler der var kørt i stykker...

Anmeld

2. juli 2010

vingummibamse

nej er født og opvokset i sønderjylland. Bor på 8 år i fredericia, men har da været i esbjerg nogle gange på kursus og ovre med biler der var kørt i stykker...

nååh oki.. hehe mere bare fordi jeg er fra Esbjerg og så lige linket..  og det er nemlig der vi har bestilt barnevogn både den her gnag og sidste gang..

og så vidt jeg ved har de nemlig kun en afdeling i Esbjerg.. derfor jeg var lidt nysgerrig..

ja med Dansk autohjælp kommer du vidt omk. i det Danske land..

Anmeld

2. juli 2010

B&J skriver:

Hold nu op han er bare en bølle ja hihihihi ham og daniel kunne man sætte i en bås sammen når daniel er blevet større hihihihihi han er en rigtigt frækkert... og hold op hvor er han en smuk dreng ja han skal ud og køre i sin nye dyt bil som en af mine venner kalder vores hihihi

Ja helt klart frederic ville kunne lære ham lid...

Han har i lang tid kunnet sige 'gammel lort' - 'sådan noget tis' og lign, når han ser en gammel bil (andet beskidt+gammel) eller når noget driller ham.

Idag kom han så lige med 'gammel ko'

Sidste dag fik han en kvindelig betjent til at blive flov over deres patrulje vogn, der var møg beskidt... Frederic stopper op, lige som hun stiger ud- peger og udbryder; ej.... se- politibil gammel lort - møg beskidt... Den kvindelige betjent smiled bare og sagde til sin kollega i bilen; nu kører vi hjem og vasker den, for den er pinlig at køre i...

Anmeld

2. juli 2010

B&J

Ja helt klart frederic ville kunne lære ham lid...

Han har i lang tid kunnet sige 'gammel lort' - 'sådan noget tis' og lign, når han ser en gammel bil (andet beskidt+gammel) eller når noget driller ham.

Idag kom han så lige med 'gammel ko'

Sidste dag fik han en kvindelig betjent til at blive flov over deres patrulje vogn, der var møg beskidt... Frederic stopper op, lige som hun stiger ud- peger og udbryder; ej.... se- politibil gammel lort - møg beskidt... Den kvindelige betjent smiled bare og sagde til sin kollega i bilen; nu kører vi hjem og vasker den, for den er pinlig at køre i...

hahahah ej hvor godt griner.... ja små børn kan sige deres mening gid vi andre kunne det hihihihihihihih især over for politiet griner hvor er han bare dejlig

Anmeld

2. juli 2010

vingummibamse skriver:

nååh oki.. hehe mere bare fordi jeg er fra Esbjerg og så lige linket..  og det er nemlig der vi har bestilt barnevogn både den her gnag og sidste gang..

og så vidt jeg ved har de nemlig kun en afdeling i Esbjerg.. derfor jeg var lidt nysgerrig..

ja med Dansk autohjælp kommer du vidt omk. i det Danske land..

Den er købt hos barn & baby i kolding...

De har ikke flere 'first class' da de er gået over til den der hedder 'marolle'? (staves) men de er lavet samme sted...

Jo en gang i mellem kommer vi da uden for vores område...

Anmeld

2. juli 2010

B&J skriver:

hahahah ej hvor godt griner.... ja små børn kan sige deres mening gid vi andre kunne det hihihihihihihih især over for politiet griner hvor er han bare dejlig

ja lige så stolt vi kan være af hans utrolige rene sprog og lange sætninger - kan vi også blive lidt røde om ørerne...

Anmeld

2. juli 2010

B&J

ja lige så stolt vi kan være af hans utrolige rene sprog og lange sætninger - kan vi også blive lidt røde om ørerne...

hihihihi  ja tror jeg gerne... hold op jeg glæder mig til af daniel kan det lige nu rækker han jo bare tunge og ja er begyndt af snyde os han pludder på en helt anden måde også nogle gange lyder det som om han bliver sur eller ked griner man han snakker bare... han er et fjolle hovede griner...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.