Tjuhl skriver:
fedt!
ja, det er også det jeg forestiller mig - uden at have noget at sammenligne med - men at kroppen egentlig godt ved hvad den skal og den arbejder i det tempo som er bedst for mig og babyen 
det lød så fantastisk roligt, din fødsel, så jeg er bare HELT hooked på det nu!!
Jeg opdagede i hvert fald nye sider af mig selv, som ikke er trådt frem da jeg fik de to store...
Og så det faktum at jeg faktisk ventede på veer i ve-pauserne viste mig også, at jeg havde et helt fantastisk overskud under denne fødsel, til trods for, at den tog dobbelt så lang tid som sidst.
Jeg sad og trommede med fingrene under pausen og brokkede mig til jm og jm-stud fordi jeg følte jeg spildte en masse tid med at vente på næste ve... Og så var mit mantra, som kørte i hovedet under det mest "smertefulde": hjemmefødsel er min morfin, hjemmefødsel er min morfin...
Og havde de flyttet mig til sygehus, og havde jeg fået ve-drop, så tror jeg ikke jeg havde kunne føde uden smertelindring, til trods for at jeg ikke under mine tidligere fødsler, har modtaget nogen form for lindring..
Anmeld