Aslans fødsel hjemme, min længste fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juli 2010

klmf

Bliver da helt rørt... Stort tillykke og tak fordi du vil dele din store oplevelse med os andre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2010

L.J.L

Stort tillykke med jeres lille ny søn

Hvor er du bare god til at fortælle! Det var jo næsten som at være der selv

Anmeld

2. juli 2010

SpunkenJo

Fantastisk beretning

jeg bliver jo helt lun på tanken om at føde hjemme næste gang !

Tillykke!

Anmeld

3. juli 2010

FruEllingsen

STORT TILLYKKE MED HAM

Dejlig FB

Anmeld

3. juli 2010

Frk. Himmelblå

Fantastisk beretning. Fik næsten tårer i øjnene. Og den der med ostemadder og hjemlig hygge bagefter står bare i skærende kontrast til at blive syet i en time og efterfølgende blive smidt på barselshotel uden nogen form for (hjerte)varme eller assistance. (Grrr).

Hvor er det bare skønt for jer. Stort tillykke med Aslan (smukt navn).

Anmeld

3. juli 2010

Nanna1985

Stooort TILLYKKE med ham  Lyder som en god hjemme fødsel..

Anmeld

3. juli 2010

NinaNymannMadsen

stort tillykke

Anmeld

3. juli 2010

Corn

Tjuhl skriver:

fedt!

ja, det er også det jeg forestiller mig - uden at have noget at sammenligne med - men at kroppen egentlig godt ved hvad den skal og den arbejder i det tempo som er bedst for mig og babyen

det lød så fantastisk roligt, din fødsel, så jeg er bare HELT hooked på det nu!!

Jeg opdagede i hvert fald nye sider af mig selv, som ikke er trådt frem da jeg fik de to store...

Og så det faktum at jeg faktisk ventede på veer i ve-pauserne viste mig også, at jeg havde et helt fantastisk overskud under denne fødsel, til trods for, at den tog dobbelt så lang tid som sidst.

Jeg sad og trommede med fingrene under pausen og brokkede mig til jm og jm-stud fordi jeg følte jeg spildte en masse tid med at vente på næste ve... Og så var mit mantra, som kørte i hovedet under det mest "smertefulde": hjemmefødsel er min morfin, hjemmefødsel er min morfin...

Og havde de flyttet mig til sygehus, og havde jeg fået ve-drop, så tror jeg ikke jeg havde kunne føde uden smertelindring, til trods for at jeg ikke under mine tidligere fødsler, har modtaget nogen form for lindring..

Anmeld

3. juli 2010

isimaven

Dejlig beretning glæder mig til det bliver min tur til at føde for 3. Gang og hjemme for 1. gang
tillykke med Aslan

Anmeld

9. juli 2010

quity

Stort tillykke med sønnenog hjemmefødslen....

Kan så godt genkende det med at ha kontakt med sig selv óg sin krop. og lytte til den... Det hjælper så meget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.