Ferie i DK - hvad kan man lave?? Ideer :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juli 2010

Munder

Ud fra de ting du nævner lyder det til du bor på Sjælland et sted.

Jeg ved ikke hvor gammel din datter er, men Knuthenborg er også rigtig godt. Der ligger en campingplads lige ved siden af, og der har de også hytter man kan lege. Det kunne da være en alletiders ide til en 2-dages udflugt. 

Du kan også gå ind på: http://www.sjovforborn.dk/

Der er masser af ideer i alle prisklasser.

Rigtig god sommer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2010

6800

Malonde1985 skriver:

Er ret sikker på at der ikke bliver nogen udlandsrejse til os i år - det er økonomien ikke helt til.. øv bøv..

Så altså ferien kommer til at foregå i DK, og jeg tænker at vi må en tur i bonbonland, zoo, bakken, tivoli og noget sommerland sj.. Nogen der har erfaring med Legoland?? - er det ikke vildt dyrt?? Min datter har aldrig været der - har jeg iøvrigt heller aldrig, så det ville være en stor oplevelse for os. Kunne bare så godt tænke mig at komme væk fra hjemmet i en uges tid, men det er jo heller ikke til at leje sommerhuse nu, da de er revet væk.. Øv bøv..

Nogen gode ideer?????????

Det er tit man kan få meget billige børnebilletter til legoland...men f.eks. at Rema1000 en gang om året køre med, at børnene kan komme og aflevere en tegning og få en billet i bytte...hvis i alligevel skal på bones og spise, så får børnene en billet med i børnemenuen...og de tilbud er der mange af rund omkring...

Anmeld

6. juli 2010

HelleRL

Forresten.

TAg lige et kig på dba.dk.

Der kan man ofte købe billetter folk har vundet eller på anden måde er kommet i besidelse af og ikke kan nå at bruge dem inden de løber ud. Man skal ofte bruge dem inden en måned eller noget. Men det var bare til jer alle sammen der måske vil spare lidt :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.