Sikke en gang mundgylle!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juli 2010

BubbieBear

Tak for alle krammene, knusene og ikke mindst STØTTEN Det betyder utrolig meget for mig.

KNUS & KRAM

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2010

ønskebørn74

BubbieBear skriver:

Hej tøser.

Har lige en masse følelser og vrede jeg skal af med.

En "kammerat" ringede tidligere på aftenen. Har ikke snakket med ham i over et år. Da vi begge er aktive som frivillige til arrangementer osv. spurgte jeg ham om han skulle med på noget i år. Og ja det skulle han. Han spurgte "hvad med dig?" Og jeg svarede "nej - da det kommer til at passe dårligt med nogle planer." "Kammeraten" spørger flabet om det er fordi jeg skal føde (Han ved godt at min mand og jeg gerne vil have børn sammen) Og jeg smækkede så tilbage i hovedet på ham at det skulle jeg ikke, men at vi skulle starte i behandling på en fertelitetsklinik fordi vi skal have hjælp til at få børn. Kammeraten siger så "jamen så er det bare fordi du ikke har mødt den rette endnu!" Hvorefter han griner som om at han liiiige har fyret den sjoveste joke af.

Jeg blev så GAL og og ked af det at jeg smækkede på.
FØJ hvor gjorde det han sagde bae forbandet ondt!

HOLD DA OP EN IDIOT!!!!!!

MÆND ER BARE IKKE ALTID SÅ KLOGE... OG DET LYDER SOM OM HAN ER INTERESSERET I DOG... OG MENER DEN RIGTIGE MÅ VÆRE HAM... SIKKE EN TOSSE...

KNUS LENE

Anmeld

2. juli 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Tak for alle krammene, knusene og ikke mindst STØTTEN Det betyder utrolig meget for mig.

KNUS & KRAM

Det da klart vi støtter dig, du fortjener slet ikke den behandling. Glem du bare den tumpe. Bare ind af det ene øre og ud af det andet....

Kæmpe Knus til dig

Anmeld

2. juli 2010

Sakris

Suk, hvor er nogle mennesker bare mærkelige. 

Kram herfra

Anmeld

2. juli 2010

otlitrom

Ej, sikken en kommentar. Det er bare ikke ok! Men de kommer desværre nogle gange... Ud med ham og de negative tanker, og fokusér på at du HAR fundet den rette. Ellers ville I jo ikke gå gennem denne kamp sammen!

Op med hovedet, søde du, selvom det kan være svært!

Anmeld

2. juli 2010

klmf

BubbieBear skriver:

Hej tøser.

Har lige en masse følelser og vrede jeg skal af med.

En "kammerat" ringede tidligere på aftenen. Har ikke snakket med ham i over et år. Da vi begge er aktive som frivillige til arrangementer osv. spurgte jeg ham om han skulle med på noget i år. Og ja det skulle han. Han spurgte "hvad med dig?" Og jeg svarede "nej - da det kommer til at passe dårligt med nogle planer." "Kammeraten" spørger flabet om det er fordi jeg skal føde (Han ved godt at min mand og jeg gerne vil have børn sammen) Og jeg smækkede så tilbage i hovedet på ham at det skulle jeg ikke, men at vi skulle starte i behandling på en fertelitetsklinik fordi vi skal have hjælp til at få børn. Kammeraten siger så "jamen så er det bare fordi du ikke har mødt den rette endnu!" Hvorefter han griner som om at han liiiige har fyret den sjoveste joke af.

Jeg blev så GAL og og ked af det at jeg smækkede på.
FØJ hvor gjorde det han sagde bae forbandet ondt!

KVAJ

Fuck ham....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.