Sikke en gang mundgylle!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.161 visninger
15 svar
0 synes godt om
1. juli 2010

BubbieBear

Hej tøser.

Har lige en masse følelser og vrede jeg skal af med.

En "kammerat" ringede tidligere på aftenen. Har ikke snakket med ham i over et år. Da vi begge er aktive som frivillige til arrangementer osv. spurgte jeg ham om han skulle med på noget i år. Og ja det skulle han. Han spurgte "hvad med dig?" Og jeg svarede "nej - da det kommer til at passe dårligt med nogle planer." "Kammeraten" spørger flabet om det er fordi jeg skal føde (Han ved godt at min mand og jeg gerne vil have børn sammen) Og jeg smækkede så tilbage i hovedet på ham at det skulle jeg ikke, men at vi skulle starte i behandling på en fertelitetsklinik fordi vi skal have hjælp til at få børn. Kammeraten siger så "jamen så er det bare fordi du ikke har mødt den rette endnu!" Hvorefter han griner som om at han liiiige har fyret den sjoveste joke af.

Jeg blev så GAL og og ked af det at jeg smækkede på.
FØJ hvor gjorde det han sagde bae forbandet ondt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

hvad fanden er da det for noget pis at fyre af!?

F*** ham, søde.... I er HELT rigtige for hinanden og I får den lækreste lille 2011 baby!!!!!!!

Anmeld

1. juli 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Årh søde kan godt forstå du blev ked af det. Hvad fanden bilder han sig ind Han er da bare en tumpe der ikke aner hvad egentlig sidder og siger...

Kæmpe krammer til dig....

Anmeld

1. juli 2010

TineA

Det var da en uhyggelig dårlig humor!!

Anmeld

1. juli 2010

BubbieBear

Nu sidder jeg med tårer i øjnene Jeg har ikke andet end LIGE oprettet indlægget, og så kommer i med støtte og kram med det samme I er fantastiske!

Anmeld

1. juli 2010

sandramor

hvordan fanden nogen mennesker kan mene at de selv er så fantastiske at de kan tillade sig at stampe på andre folks følelser og lave sjov med sådan noget som fylder så meget i ens liv og som betyder så meget for jer det fatter jeg ikke.. han skulle fanme sparkes til månen!!! sådan et fjols!!!

Jeg krydser fingre for jer og er sikker på jeres projekt snart vil bære frugt i form af den dejligste lille spire :-)

knus og tanker herfra

Anmeld

1. juli 2010

isimaven

Jeg synes han er et kæmpe kvaj og forstår udmærket din reaktion! Men fuck ham og brug energien på projekt baby i stedet kæmpe knus herfra!!!

Anmeld

1. juli 2010

millesofie

Jeg giver de andre ret >> han aner ikke hvad han har sagt<< et kæmpe knus herfra og masser af babystøv og lige et pust til

Anmeld

2. juli 2010

oo

ved du hvad, den har jeg faktisk også skullet lægge øre til! "hvis i ikke kan få børn er i ikke de rette for hinanden" WHAT?!

der er SÅ mange lortekommentarer derude og selvom man udmærket ved at dem der ytrer dem er nogle uvidende, u-empatiske mennesker, så gør de bare skide ondt alligevel. Men det er IKKE sådan tingene hænger sammen (bare tænk på alle de mennesker der vitterligt IKKE burde ha fået børn sammen!!).

søde du, kæmpe kram

Anmeld

2. juli 2010

VIPpigen

Det har da ikke noget med sagen at gøre at i ikke kan få børn på alm. vis.

Jeg vil mene at i har et stærkt forhold når man kan bakke hinanden op i behandlinger, og blive ved med at holde modet oppe ved hinanden, så du kan sige tilbage: Men vi støtter, og elsker hinanden på godt og ondt, og det her skal nok blive GODT, i har også fortjent at blive lykkelige forældre. Stor  Og endnu større tillykke med de fremtidige behandlinger, er sikker på i nok skal få et lille 2011 barn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.