Betina-Trold

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juli 2010

Plysbjørnen

ivfmarie skriver:

Jeg havde lige en fræk detalje med på Frejas frugtspyd: De blev pyntet i enden med et stykke slik, en skumfidus, og så en fin sløjfe med lakrids/jorbær/karamel-snørrebånd.

Og så satte jeg dem i en overskåren melon.. ret festligt synes jeg selv.. og ungerne faktisk også 

Også genialt, men alle former for slik, kage og kiks er bandlyst i Laura's børnehave også til fødselsdage... Så det skal være frugt og sunde boller...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2010

Tynen

linemus skriver:

Trine: hvor har du købt så farvestrålende muffinforme??

I Brugsen. Men tror da man kan få dem alle steder?

Man køber 50 stk. i en pakke.

Anmeld

2. juli 2010

Nadi

Tynen skriver:

Jeg er virkelig en idiot til at bage, men fandt en mega god og nem opskrift på bananmuffins som smager ski´godt.
- Og hvis jeg kan, så kan du dælme også

Jeg overtrak dem med noget blå, grøn og rød/pink glasur og købte sådan nogle glimmerfarver og en bøtte med 4 forskellige slags krymmel i Bilka.

Det så mega fancy ud, men tog bare ingen tid.
Man bager jo 20 muffins af gangen, så det er bare at smide lidt glasur på og så bare krymle derudaf mens man har det næste hold muffins i ovnen (Alt efter hvor mange man nu skal bage til) 

De blev en smule sjusket, men vi havde pludselig ingen vand i hanerne aftenen før, så jeg måtte lave det om morgenen med 2 børn om benene kl. 0820 - STRESSSSSSSSS 

Den opskrift vil jeg meget gerne have

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.