Bagudvendt livmoder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juli 2010

piadas

Det var dejligt at høre - så gider jeg ikke spekulere mere over det!  Jeg kunne heller ikke forstå, hvorfor jeg ikke havde fået noget at vide før, så den har sikkert rettet sig under de første to graviditeter, så det gør den nok også denne gang.

Knus Pia 9+5

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2010

Tina2

piadas skriver:

Det var dejligt at høre - så gider jeg ikke spekulere mere over det!  Jeg kunne heller ikke forstå, hvorfor jeg ikke havde fået noget at vide før, så den har sikkert rettet sig under de første to graviditeter, så det gør den nok også denne gang.

Knus Pia 9+5

Det har jeg også, det skal du ikke bekymre dig om, det betyder ingenting :-)

Det eneste der har været er at jeg til NF-scanningerne er blevet scannet nedefra da livmoderen jo ligger bagoverbøjet og derved er længere væk fra maveskindet og derfor svært at scanne den....

Men der kan man så sige at jeg har fået fantastiske scanningsbilleder med hjem fra sygehuset netop af den årsag, da billederne er meget tydelige når de scanner nedefra:-) Ved min søn kan vi fx meget tydeligt tælle 10 fingre og tæer på det billede vi fik af ham:-)

Det betyder intet for fødslen, livmoderen "rejser sig" op i takt med babyen vokser og allerede til MD scanning har min siddet helt som den skulle :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.