Jeg var til min første lægeundersøgelse i dag, hvor jeg fik at vide, at min livmoder er bagudvendt, og det måske kunne give nogle problemer senere hen (jeg tror, hun mente fødslen men er ikke sikker). Jeg glemte helt at spørge mere ind til det, fordi der var så mange papirer, der skulle udfyldes, blodprøver osv. Det undrer mig lidt, for det er mit 3. barn, og det har jeg aldrig fået at vide før...
Jeg kunne godt tænke mig at vide, om der er andre herinde med bagudvendte livmødre, og om I har oplevet problemer i jeres graviditet/fødsel?
Jeg fødte ved kejsersnit første gang, men det var pga. min søn lå forkert med hovedet og derfor ikke kunne komme ordentligt ned i bækkenet. Anden gang fødte jeg naturligt - godt nok en lang fødsel, men det tror jeg er, fordi jeg skulle ligge med CTG hele tiden, og derfor ikke kunne få lov at gå lidt rundt og hjælpe til på den måde...
Der er bare aldrig nogen, der har sagt et ord, om at jeg skulle have en bagudvendt livmoder, så jeg tænker, om den kan vende sig under graviditeten, og det måske er derfor, jeg aldrig har fået det at vide før?
Anmeld