Se kønnet hva siger i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juli 2010

Vial

Ja, det bliver dejligt at få slået fast på tirsdag.

Hvis du stadig har lidt tvivl efter tirsdag, så kan du da glæde dig over, at du så tit bliver scannet frem til fødsel. Jeg får bekræftet at det er dreng pige ca. hver 2. uge. Så jeg er RET sikker.

Det kunne ellers lige passe at man havde købt dobbelt op til drenge og så kommer der to prinsesser...pyhh.. Det sker ikke her!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2010

mullesmith2

KaMa skriver:

Ja, det bliver dejligt at få slået fast på tirsdag.

Hvis du stadig har lidt tvivl efter tirsdag, så kan du da glæde dig over, at du så tit bliver scannet frem til fødsel. Jeg får bekræftet at det er dreng pige ca. hver 2. uge. Så jeg er RET sikker.

Det kunne ellers lige passe at man havde købt dobbelt op til drenge og så kommer der to prinsesser...pyhh.. Det sker ikke her!

vi skal også til scanning hver 14 dag så vi skal nok finde ud af det hehe

Anmeld

2. juli 2010

<3

To drenge Og tillykke

Anmeld

2. juli 2010

Bare mig..

Hvis de ikke var enæggede, så havde jeg sagt at den øverste er en dreng og den nederste er en pige.. Den nederste ligner RIGTIG meget det billede vi fik af vores pige..

Og tillykke med de to små!

Anmeld

2. juli 2010

mullesmith2

~~M.Nielsen~~ skriver:

Hvis de ikke var enæggede, så havde jeg sagt at den øverste er en dreng og den nederste er en pige.. Den nederste ligner RIGTIG meget det billede vi fik af vores pige..

Og tillykke med de to små!

kunne være så fedt hvis det var en af hver, men det tror jeg bare desværre ikke det kan være, det var rimelig sikkert at det var enæggede lød det til. Men altså ville da være genialt med en dreng og en pige  Men vi må se hvad der bliver sagt på tirsdag, bliver rigtig spændende, har godt nok allerede købt lidt blåt tøj på tilbud idag men det er ik værre end man kan give det væk i gaver til alle andre jeg kender der skal have babyer.... der er efterhånden mange.

Anmeld

6. juli 2010

mullesmith2

Den er god nok det er drenge, var til scanning idag på sygehuset og man kunne godt se to små tissemænd hehe så er ikke i tvivl mere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.