Se kønnet hva siger i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.213 visninger
15 svar
0 synes godt om
1. juli 2010

mullesmith2

Vi var til kønscanning i går men jormoderen sagde det var ret svært at se hvad kønnet var på de to små fordi de lagde med navlestrengen mellem benene begge to. Men hun fik nogen billeder af noget der godt kunne ligne en tissemand men hun var ikke sikker da det også kunne være en klitoris der var stor pga hormoner frsa mig. Så vi skal derud igen på tirsdag lige for at være sikker. Men hvad siger i??

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2010

LMM

Jeg tror at det er en af hver den øverste er en lille prins og nr 2 prinsesse

Anmeld

1. juli 2010

XXSS

Synes ikke rigtig at man kan se noget  (på billederne herigennem altså)

Anmeld

1. juli 2010

XXSS

LMM skriver:

Jeg tror at det er en af hver den øverste er en lille prins og nr 2 prinsesse

Men det kunne det jo ikke være når de er enæggede så er det to af samme slags

Anmeld

1. juli 2010

twinboys

2 drenge...

Anmeld

1. juli 2010

bagger26

Må melde pas.. På det øverste ligner det drenge, og på det nederste ligner det piger..

Anmeld

1. juli 2010

TineA

To drenge

Anmeld

1. juli 2010

mullesmith2

jeg kan godt nok heller ik så godt se hvad der er hvad. Men der hvor pilen pejer skulle ligne en lille tissemand. Men bliver skønt lige at få det helt på plads på tirsdag...

Anmeld

1. juli 2010

Vial

Det er jo rigtig svært at se for det utrænede øje.

Meeen i og med at der er samme køn og scanningsdamen mener, at begge kunne være drenge, så er det nok to små knægte.

Har I tænkt på navne endnu?

Du kan lige se mine babyers køn fra da de var 16+6. Havde jeg ikke vidst det, så kunne jeg da ikke se forskel...kan du?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

1. juli 2010

mullesmith2

KaMa skriver:

Det er jo rigtig svært at se for det utrænede øje.

Meeen i og med at der er samme køn og scanningsdamen mener, at begge kunne være drenge, så er det nok to små knægte.

Har I tænkt på navne endnu?

Du kan lige se mine babyers køn fra da de var 16+6. Havde jeg ikke vidst det, så kunne jeg da ikke se forskel...kan du?

den er ikke nem men drengen er nemmere at se end pigen må jeg sige. Men mine må jo være drenge så, men tøt ik helt tro det før vi har fået det tjekket igen på tirsdag hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.