Min sommerferie startede i dag :))
To uger nu - så arbejde i tre (hvor chefen holder ferie, så det er næsten ferie alligevel ;)) og så uge 31, op til Williams fødselsdag.
Vi har ikke planlagt noget - så vi tager den en dag af gangen - og lader vejret have lidt medbestemmelse.
Første dag skulle vi have for os selv, så William kom i dagpleje. Det var bare skønt at kunne kravle ind under dynen igen efter at have sendt far og søn afsted. Og så sov jeg ellers til kl 10.... og her sluttede det hyggelige så...
Min mand fandt under oprydning et gammelt billede af mig - og synes da bestemt det kunne være skønt hvis jeg kom til at ligne hende baben på billedet lidt mere.... Hmmm.... Øv - men jeg kan jo godt se det - det sidder noget anderledes end i 2002...
Nå, men efter en del snak om at han skulle støtte mig - og med mere end ord og tanker - så endte det med, at jeg nu er på kur - fedt nok at starte på det første dag i ferien, ikke? Men når mit argument/undskyldning for ikke at have gjort så meget endnu har været manglende overskud efter en arbejdsdag, så er det vel om at komme igang med nogen gode rutiner her i ferien...
Min motivation??? Ja, når jeg igen kommer under 25 i BMI, så starter vi projekt lillebror/søster - og der er kun 5 kg derned, så......
Mette, der nok ikke skal have helt så mange is som hun selv troede i denne sommerferie...
Anmeld