Så er der ferie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

262 visninger
2 svar
0 synes godt om
23. juni 2008

Kaufie

Min sommerferie startede i dag :))

To uger nu - så arbejde i tre (hvor chefen holder ferie, så det er næsten ferie alligevel ;)) og så uge 31, op til Williams fødselsdag.

Vi har ikke planlagt noget - så vi tager den en dag af gangen - og lader vejret have lidt medbestemmelse.

Første dag skulle vi have for os selv, så William kom i dagpleje. Det var bare skønt at kunne kravle ind under dynen igen efter at have sendt far og søn afsted. Og så sov jeg ellers til kl 10.... og her sluttede det hyggelige så...

Min mand fandt under oprydning et gammelt billede af mig - og synes da bestemt det kunne være skønt hvis jeg kom til at ligne hende baben på billedet lidt mere.... Hmmm.... Øv - men jeg kan jo godt se det - det sidder noget anderledes end i 2002...

Nå, men efter en del snak om at han skulle støtte mig - og med mere end ord og tanker - så endte det med, at jeg nu er på kur - fedt nok at starte på det første dag i ferien, ikke? Men når mit argument/undskyldning for ikke at have gjort så meget endnu har været manglende overskud efter en arbejdsdag, så er det vel om at komme igang med nogen gode rutiner her i ferien...

Min motivation??? Ja, når jeg igen kommer under 25 i BMI, så starter vi projekt lillebror/søster - og der er kun 5 kg derned, så......

Mette, der nok ikke skal have helt så mange is som hun selv troede i denne sommerferie...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2008

Juniors mor

Det lyder skøøøøønt med sommerferie - og det lyder da også som ren luksus at få lov at sove helt til kl 10!
Mht til slanke-planerne, så er det da super at din mand vil støtte og hjælpe dig. Jeg håber det kommer til at gå nemt og hurtigt med at smide de ekstra kg, så i kan komme igang med baby-projektet (L)
God ferie - og spis da en is8D du kan jo vælge en sodavandsis, de er ikke så slemme.....

Anmeld

24. juni 2008

ivfmarie

wuhuu! Det er sgu da motivation så det gør noget!!

Nyd ferien - og lad være med at se det som en straf et du ikke kan æde æde is og guf til du segner, se det som en investering i flere år sammen med dine kære!!

God ferie, og god "kamp" mod kiloene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.