Falsk Strubehoste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.020 visninger
11 svar
0 synes godt om
23. juni 2008

Astrid P

Ja, sådan lød lægens dom da jeg havde Smilla med derinde idag... Øv, min lille pige er så sløj! Hun er bare så hæs og snottet. Og så hoster hun så det lyder som en lille søløve, og man kan bare se på hende at det gør så ondt når hun hoster. Det værste er dog at hun er så hæs at hun ikke kan græde, men bare piver og klynker uden lyd imens snot og tårer står ud af hende. :'( Ej, jeg kan slet ikke holde ud at hun har det så slemt. :(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2008

ka li ja

aj hvor synd for hende:'( er det alvorligt? jeg kender ikke til det. men det lyder grimt! god bedring til hende, håber i fik noget til hende så det går hurtigt over knus

Anmeld

23. juni 2008

Hyner

Nej lille pus da..... Får hun pencilin??? Uha hader når de er syge:'( God bedring og jeg håber at hun snart er på toppen igen.. (H) Til dig og lillepigen

Anmeld

23. juni 2008

Loggidut

aj nej nej...det er slemt med falsk strubehoste...har jeg hørt, det er så synd for de små!

er der noget med det kan være arveligt?

og hvad pokker gør de ved det?

øv øv øv...nu er der jo sommer og de skulle gerne være helt friske.,..men ak og ve..sådan vender verden bare ikke altid.

rigtig god bedring til den lille frøken!

Anmeld

23. juni 2008

Kaufie

Avavavav...det lyder bestemt ikke rart - stakkels Smilla.

God bedring til hende

Anmeld

23. juni 2008

Astrid P

[citat][f][småt]ka li ja skriver:[/småt][/f] aj hvor synd for hende:'( er det alvorligt? jeg kender ikke til det. men det lyder grimt! god bedring til hende, håber i fik noget til hende så det går hurtigt over knus[/citat] Det er ikke alvorligt, og lægen sagde at det eneste man kunne give dem var kærlig pleje og så skulle det ellers gå over af sig selv. Det er en virus, så man kan ikke få penicilin imod det. :(

Anmeld

23. juni 2008

Loggidut

jeg har hørt....men aner intet om det, at du kan sætte dig ud på badeværelset med hende,og lade det blive dampet til..¨så skulle det blive nemmere at trække vejret...

men øhhh, jeg tror sørme lige du skal undersøge det før du gør noget...for tænk om det nu er helt forkert!

rigtig god bedring til hende!

Anmeld

23. juni 2008

LouiseViola

Hej Astrid

Carl og også haft falsk stubehoste flere gange, og puha, det er ikke rart! De små pus kan jo ikke få luft! Men heldigvis vokser de fra det.

Vi har praktiseret, hvis det var helt galt, og han virkelig hev efter vejret, at man skal tage ham med hen til et åbent vindue (selvfølgelig pakket godt ind i dynen!). Det var lige som om det fik ham til at trække vejret bedre igen. For det der hosteri går jo helt i selvsving!!

Masser af god bedring, både til dig og Smilla.(L)

-Louise

Anmeld

23. juni 2008

Astrid P

Tak for de søde ord, tøser...

Love you all! (L)

Anmeld

24. juni 2008

ka li ja

aj tænk at man ikke kan give en skid for dt... åhhh så syntes man da aldrig det stopper igen. håber virkelig snart det er ovre igen:'((L)(L)(L)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.