Navn til Lærke's lillebror

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juli 2010

mor_sabina

Hvad med Bertram?

Er vild med Aske, det kunne være rigtig sødt sammen eller Gustav, William, Villads, Malthe, Oliver, Adam eller Lauritz.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2010

Hvem?

kisca skriver:

Lauge og Magne synes jeg også selv godt om. Vi har dog et vennepar med en Magnus, så Magne er droppet lidt igen.

Vi har snakket lidt om Sander, Lauge, Adam, Jasper og Aske(Aske synes jeg dog er lidt for anderledes i forhold til Lærke).

Jeg stemmer for Lauge, og Lauge og Lærke lyder da bare rigtig godt

Anmeld

1. juli 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Leander, Loke eller Laurits hvis det skal være samme forbogstav.

Ellers Toke, Sander, Phillip, Simon, Pelle, Benjamin, Asger og Adam

Anmeld

2. juli 2010

mortenw

Hvad med et navn som Storm, som også har naturinspiration ligesom Lærke?

Held og lykke med det!

Anmeld

2. juli 2010

Sara.

Jeg har Lærke og lillebror Nor

Men overvejede meget Loui....

Anmeld

8. juli 2010

Alexander&Lærke

Da vi venter Alexander og endnu ikke vidste havd køn det var, var vi enige om hvis det var en pige skulle hun hedder Lærke og hvis det var en dreng skulle det være Alexander som det jo så blev.

Syntes faktisk også det passer godt sammen, jeg er ert sikker på hvis vi er heldige at få en pige engang så kommer hun til at hedde Lærke.

Jeg synets det ville være lidt sejt og spicelt at have navne med to anderledes bokstaver i så som X og Æ.

Held og lykke med lillebror og navnet.

Anmeld

8. juli 2010

Maddox

kisca skriver:

Lauge og Magne synes jeg også selv godt om. Vi har dog et vennepar med en Magnus, så Magne er droppet lidt igen.

Vi har snakket lidt om Sander, Lauge, Adam, Jasper og Aske(Aske synes jeg dog er lidt for anderledes i forhold til Lærke).

Haha.. kom lige til at tænke på noget sjovt

Her i nærheden af hvor jeg bor, var der engang en skovfogede med 3 børn: Lærke, Aske (opkaldt efter træer) og Gustav (hmm.. hvor mon det lige kom fra )

Nu er børnene blevet voksne, og for det ikke skal være løgn, arbejder Aske idag som SKORSTENSFEJER!!!! Hahaha

Men altså, synes Lærke og Aske er super fine navne

Kender også et søskendepar som hedder Lærke og Lukas..

Anmeld

8. juli 2010

LotteN

vi har også en Lærke herhjemme, men ikke nogen nr 2 på vej endnu...

Jeg er dog lidt forelsket i navnene Lauge, Villads eller Laurits

Anmeld

8. juli 2010

Sees

Hvad med Søren ? Så bliver det da ikke mere danske navne, når begge navne er med Æ og Ø

Anmeld

8. juli 2010

misslea

kisca skriver:

Hej tøser.

Jeg har termin om 2 uger, og vi ved at vi venter en dreng. Vi har i forvejen en Lærke, men vi er gået helt kold i drengenavne.

Vi vil gerne have et navn som passer til Lærke, dvs. at det skal ikke være et meget specielt navn men heller ikke et som alle drenge hedder.

Er der nogle derude med nogle forslag???

KH Camilla

Til Lærke, synes jeg at:

Lauge, Linus, Leander, Luka og ISÆR Luis er sødt!!!! Min nevør hedder Luis... og e rhelt forelsket i navnet!!

Ellers:

Lærke og Tristan

Lærke og Villads

Lærke og Janus

Lærke og Emil 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.