Navn til Lærke's lillebror

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.900 visninger
26 svar
0 synes godt om
1. juli 2010

kisca

Hej tøser.

Jeg har termin om 2 uger, og vi ved at vi venter en dreng. Vi har i forvejen en Lærke, men vi er gået helt kold i drengenavne.

Vi vil gerne have et navn som passer til Lærke, dvs. at det skal ikke være et meget specielt navn men heller ikke et som alle drenge hedder.

Er der nogle derude med nogle forslag???

KH Camilla

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2010

Hvem?

kisca skriver:

Hej tøser.

Jeg har termin om 2 uger, og vi ved at vi venter en dreng. Vi har i forvejen en Lærke, men vi er gået helt kold i drengenavne.

Vi vil gerne have et navn som passer til Lærke, dvs. at det skal ikke være et meget specielt navn men heller ikke et som alle drenge hedder.

Er der nogle derude med nogle forslag???

KH Camilla

Er jo helt vildt med Lauge, som min søn jo hedder

Anmeld

1. juli 2010

Koen.

Hvad med lukas

Anmeld

1. juli 2010

TbCp

Ludvig?

Ellers er jeg vild med Magne, David, Albert....

Anmeld

1. juli 2010

felicity

Jamie.

Anmeld

1. juli 2010

Patrick07

Jeg tænker lidt på Lasse måske...

Anmeld

1. juli 2010

Majbriteriksen

Jeg kender et søskende par der hedder Lærke og Aske, det syntes jeg er rigtig sødt

Anmeld

1. juli 2010

kisca

Lauge og Magne synes jeg også selv godt om. Vi har dog et vennepar med en Magnus, så Magne er droppet lidt igen.

Vi har snakket lidt om Sander, Lauge, Adam, Jasper og Aske(Aske synes jeg dog er lidt for anderledes i forhold til Lærke).

Anmeld

1. juli 2010

82Miraklet

Nu kan jeg jo godt lide når børn har samme forbogstav... kommer selv af en søskendeflok med M´er og mine egne hedder noget med N....

Jeg kan godt lide navnet Leander til en dreng og syntes det lyder sødt til Lærke...

Anmeld

1. juli 2010

LinLin

De søskendepar jeg har kendt med en Lærke har heddet Lærke & Mads og  Lærke & Mikkel.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.