1. lægebesøg idag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juli 2010

Muffinmus

ja, det lyder da også noget højt må jeg sige.... især hvis du ikke lige har stæset op til 3 sal, men bare siddet og luret:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2010

birgittemarie

Eej AG, du er sgu da simpelthen den uheldigste af alle gravide! Men så må det dælme også være slut! Nu skal den lille baby ligge godt og trygt derinde. Det gik jo godt med Emily, så nu skal det også gå med lillebror/søster!

Mange for at alt er i orden!!

Har du fundet noget på nettet om det høje blodtryk? Det eneste jeg kan huske om det var, at det blev forbundet med svangerskabsforgiftning, men det gør det vel først senere i forløbet.

Knus Birgitte

Anmeld

2. juli 2010

Millebasse

øv øv øv, hvor er det træls for dig at du ikke bare kan få en ganske normal graviditet denne gang efter alt hvad du har været igennem..

Sender lige en krammer i din retning

Anmeld

2. juli 2010

Bamme

Marco2 skriver:

Nå, så er jeg kommet hjem fra et lidt alternativt 1. lægebesøg.

Det startede ellers fint med at hun jo synes at jeg skulle sendes til Skejby til en tidlig scanning for at give ro i sindet, taget mit forløb i betragtning. Det var overhovedet ikke noget jeg selv havde tænkt som en mulighed hvorfor vi også selv har bestilt en scanning. Men det synes hun jeg skulle. Så gik hun igang med at udfylde papirer og vejede, tog blodprøve og alt det der. 

Men så ... mit blodtryk.. var skyhøjt. Hun målte en hel del gagne, og så blev jeg sendt ud i venteværelset for at læse lidt i håbet om at det ville falde. Men det gjorde det ikke... sygeplejersken kom og målte det 3 gange og det var stadig alt for højt.

Så ind til lægen igen, som sagde at mit blodtryk var alt for højt når man er gravid.. ja alt for højt selvom jeg ikke var. Så hun greb tlf og ringede ud til vagthavende gyn.obs på Skejby for at høre om de ville ha' mig ud akut...

Det mente de dog ikke jeg skulle men der skal så sendes specielle papirer derud, så jeg skal ud til videre forløb derude. Især taget min aborter i betragtning, skal der jo helst ikke ske noget i denne omgang, og der skal åbenbart holdes lidt ekstra øje på mig.

Så jeg var ved lægen i en hel time, og skal nu vente på at høre fra Skejby.

Hvorfor f*** min krop sådan ud over graviditet? Hvorfor kan jeg ikke bare ha' en helt almindelig graviditet somde fleste andre?? ARgh!

Der blev ikke udført gyn undersøgelse, da hun sagde at det var de holdt op med da det ikke viste noget alligevel...

Så jeg har det fint med at skulle ud til en tidlig scanning, men synes da at det andet er trælst. Og i al forvirringen fik jeg slet ikke spurgt om hvad det betyder for mig og for barnet med for højt blodtryk....

Ag - hjemvendt fra anderledes lægebesøg.

Pyha, jeg håber Bløb har det godt på trods af dit blodtryk.

Har overhovedet ikke styr på hvad forhøjet blodtryk har at sige, hverken for dig elelr Bløb, men håber da bare det var fordi du var lidt stresset over lægebesøget, måske haft en stressende dag?

Anmeld

4. juli 2010

Marco2

Tak skal I ha' tøser.

Kan ikke undgå at blive noget bekymret.

Skal ind til lægen ogen imorgen tidlig og så må vi se hvad hun siger der.

AG

Anmeld

4. juli 2010

..

Krydser fingre for godt svar i morgen og at den lille derinde har det godt!!

Anmeld

5. juli 2010

Marco2

Puuha. Mit blodtryk var idag heeelt normalt.

133/74 hvilket var et fint tryk.

Så jeg ånder lettet op

AG

Anmeld

5. juli 2010

Lene76

pyh det var godt.....  havde du selv bestilt tid til skanning på skejby??? hvor ku du det???

Anmeld

5. juli 2010

Marco2

Lene76 skriver:

pyh det var godt.....  havde du selv bestilt tid til skanning på skejby??? hvor ku du det???

Nej jeg har ikke selv bestilt på Skejby men ude hos Rikke i CityVest.

Tror ikke man kan bestille selv på Skejby...

Men får vi en tid på Skejby inden ferien afbestiller vi den ude i CityVest.

Så vil jeg hellere bruge pengene på en scanning senere i graviditeten.

Anmeld

5. juli 2010

Lene76

nåh hos Rikke der var vi osse da jeg var gravid med Viktor.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.