Marco2 skriver:
Nå, så er jeg kommet hjem fra et lidt alternativt 1. lægebesøg.
Det startede ellers fint med at hun jo synes at jeg skulle sendes til Skejby til en tidlig scanning for at give ro i sindet, taget mit forløb i betragtning. Det var overhovedet ikke noget jeg selv havde tænkt som en mulighed hvorfor vi også selv har bestilt en scanning. Men det synes hun jeg skulle. Så gik hun igang med at udfylde papirer og vejede, tog blodprøve og alt det der.
Men så ... mit blodtryk.. var skyhøjt. Hun målte en hel del gagne, og så blev jeg sendt ud i venteværelset for at læse lidt i håbet om at det ville falde. Men det gjorde det ikke... sygeplejersken kom og målte det 3 gange og det var stadig alt for højt.
Så ind til lægen igen, som sagde at mit blodtryk var alt for højt når man er gravid.. ja alt for højt selvom jeg ikke var. Så hun greb tlf og ringede ud til vagthavende gyn.obs på Skejby for at høre om de ville ha' mig ud akut...
Det mente de dog ikke jeg skulle men der skal så sendes specielle papirer derud, så jeg skal ud til videre forløb derude. Især taget min aborter i betragtning, skal der jo helst ikke ske noget i denne omgang, og der skal åbenbart holdes lidt ekstra øje på mig.
Så jeg var ved lægen i en hel time, og skal nu vente på at høre fra Skejby.
Hvorfor f***
min krop sådan ud over graviditet? Hvorfor kan jeg ikke bare ha' en helt almindelig graviditet somde fleste andre?? ARgh!
Der blev ikke udført gyn undersøgelse, da hun sagde at det var de holdt op med da det ikke viste noget alligevel...
Så jeg har det fint med at skulle ud til en tidlig scanning, men synes da at det andet er trælst. Og i al forvirringen fik jeg slet ikke spurgt om hvad det betyder for mig og for barnet med for højt blodtryk....
Ag - hjemvendt fra anderledes lægebesøg.
Pyha, jeg håber Bløb har det godt på trods af dit blodtryk.
Har overhovedet ikke styr på hvad forhøjet blodtryk har at sige, hverken for dig elelr Bløb, men håber da bare det var fordi du var lidt stresset over lægebesøget, måske haft en stressende dag?