marco...din overraskelse...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

693 visninger
16 svar
0 synes godt om
23. juni 2008

Loggidut

var det en quicker på køkkenbordet...eller havde han været ude og købe metal til din finger...fortæl da lige8D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2008

ka li ja

det var sgu da noget med emy!

Anmeld

23. juni 2008

Hyner

Ej hvad er det for noget....????(?) Det har jeg ikke fået med, selvom jeg nærmest har siddet cleenet til skærmen i dag...
Henriette---- nys

Anmeld

23. juni 2008

Loggidut

whaaaaat....aj nu har jeg sgu været fuld igen...fortæl da lige...hvad ved i jeg ikke er med på :'( (?)(?)(?)

Anmeld

23. juni 2008

Hyner

Ka li ja frem med sproget.... Det lader til du er den eneste der ved noget med hold i???

Anmeld

23. juni 2008

Grynt

aiii come onnnn girlz, hun stod da i indkørelsen og fortalte at manden hendes havde sms'et den morgen for at fortælle at han og prinsessen havde en overraskelse til hende 8D

Anmeld

23. juni 2008

Loggidut

nej jeg hørte kun det med overraskelsen...ikke at lækre lille EM var blandet ind i det!

Anmeld

23. juni 2008

Grynt

[citat][f][småt]Loggidut skriver:[/småt][/f] nej jeg hørte kun det med overraskelsen...ikke at lækre lille EM var blandet ind i det![/citat] Jøsses vomaaaan, troede ellers altid det var mig der gik glip af det meste :'( Men hvor havde du hovedet henne da hun fortalte det?? Og lad nu være med at sige det var begravet i fiiiiissssssssseeee ;)

Anmeld

23. juni 2008

Loggidut

ja det vil jeg love dig for det ikke var! nej jeg plejede mig selv og mit over totalt lækre korpus...eller også kløede jeg mig bare i røven....i aller til faller...så har jeg intet opdaget...lol

pssssst/ fizzzzzzzzzzzzze

Anmeld

23. juni 2008

Marco2

Slogs for pokker..... (H)

Men det er jo som de andre siger. Det var far og Em der havde en overraskelse og det var kun at Em havde lært at klappe kage da jeg kom hjem. Farmand havde åbenbart haft hende i skarp træningslejr, for som vi snakked om var der jo en lidt skæg historie bag det der klappe-kage-noget....

Så det kan hun altså nu.... Men med det resultat at ungen klapper kage for vildt, og altså også når vi spiser, og det giver noget rimeligt fladklappet mad :$(L)

AG - nu med klappende baby

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.