13+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juli 2010

otlitrom

businesstigger skriver:

Tak tak!

Vil glæde mig til at se dig tilbage online når du har afleveret. Håber den er blevet god omend fluffy

Vi fortalte det til mine kusiner vi havde til middags i fredags ved at give Alexander sin "jeg skal være storebror!!!" trøje på. Det var først da 3. kusine ankom at det blev spottet men så blev der også ønsket tillykke og alle syntes det var så fint - og sladderen til resten af familien gik hurtigt

Du kan tro at opgaven blev fluffy. Men jeg ville bare af med den, gad/orkede ikke mere. Og det har været en kæmpe befrielse at få den ud af huset, aflevere bøger, og rydde spisebordet igen, så det næsten ligner et normalt hjem Karakteren bliver nok også fluffy, men skidt. Jeg har ferie, og om et år er jeg uddannet

Jeg synes det er så skægt med de t-shirts, for der er flere der har fortalt at det tager lidt tid inden folk finder ud af det.. Men dejligt at alle blev gladem og den gode sladder rundt i familien har sikkert været af lykke

Hvor er det altså skønt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2010

businesstigger

Tjuhl skriver:

åh mand, jeg havde lige kvalme with a vengance i weekenden. fredag aften siger jeg glad til Søren, at nu har jeg ikke kastet op i TO uger. lørdag og søndag brugte jeg hele formiddagen med hovedet i toilettet  det er så ledt!

Åh nej din stakkel!!! Men det forklarer vel hvordan der fortsat kan blive mere af babyen og mindre af dig.

Anmeld

1. juli 2010

businesstigger

kitty skriver:

Du kan tro at opgaven blev fluffy. Men jeg ville bare af med den, gad/orkede ikke mere. Og det har været en kæmpe befrielse at få den ud af huset, aflevere bøger, og rydde spisebordet igen, så det næsten ligner et normalt hjem Karakteren bliver nok også fluffy, men skidt. Jeg har ferie, og om et år er jeg uddannet

Jeg synes det er så skægt med de t-shirts, for der er flere der har fortalt at det tager lidt tid inden folk finder ud af det.. Men dejligt at alle blev gladem og den gode sladder rundt i familien har sikkert været af lykke

Hvor er det altså skønt!

Vi krydser fingre for du får en fin fluffy karakter!

Ja det var helt klart positiv sladder. På min mors side er Alexander det første barnebarn og alle elsker ham så en mere af slagsen kan vist ikk være andet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.