13+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.776 visninger
12 svar
0 synes godt om
1. juli 2010

businesstigger

Så gik jeg jo officielt i gang med  2. trimester. Familien og vennerne har nu også fået det at vide så nu er det tid til at fejre med et par mave billeder.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2010

Sakris

Sikke en fin mave du kan vise frem Hvor var jeg bare glad, da vi selv skulle fortælle det. Hvad siger din søn til det hele?

Anmeld

1. juli 2010

oo

WOW! du er FLOT og stor  2. trimester er bare sååååå lækkert, men det ved du nok allerede godt

Anmeld

1. juli 2010

otlitrom

Hold op, hvor ser du godt ud! Det er en virkelig fin mave

Er spændt på at høre, hvad alle sagde, da I fik det fortalt

Kører op og afleverer opgave nu, så nu er jeg snart på linjen igen

Knus

Anmeld

1. juli 2010

businesstigger

Sakris skriver:

Sikke en fin mave du kan vise frem Hvor var jeg bare glad, da vi selv skulle fortælle det. Hvad siger din søn til det hele?

Han snakker meget om mor har baby i maven og at han skal være storebror ikke at han helt forstår hvad det indebærer ...

Anmeld

1. juli 2010

businesstigger

Tjuhl skriver:

WOW! du er FLOT og stor  2. trimester er bare sååååå lækkert, men det ved du nok allerede godt

Tak! Synes også den hurtigt er blevet stor her 2. gang.

Ja sidst var det klart det mest bekvente trimester. Kvalmen er næsten også væk så det er jo store fremskridt.

Anmeld

1. juli 2010

businesstigger

kitty skriver:

Hold op, hvor ser du godt ud! Det er en virkelig fin mave

Er spændt på at høre, hvad alle sagde, da I fik det fortalt

Kører op og afleverer opgave nu, så nu er jeg snart på linjen igen

Knus

Tak tak!

Vil glæde mig til at se dig tilbage online når du har afleveret. Håber den er blevet god omend fluffy

Vi fortalte det til mine kusiner vi havde til middags i fredags ved at give Alexander sin "jeg skal være storebror!!!" trøje på. Det var først da 3. kusine ankom at det blev spottet men så blev der også ønsket tillykke og alle syntes det var så fint - og sladderen til resten af familien gik hurtigt

Anmeld

1. juli 2010

oo

businesstigger skriver:

Tak! Synes også den hurtigt er blevet stor her 2. gang.

Ja sidst var det klart det mest bekvente trimester. Kvalmen er næsten også væk så det er jo store fremskridt.

wooohooo! man begynder at føle sig helt rigtig og levende og næsten normal igen når kvalmen begynder at forføje sig

Anmeld

1. juli 2010

businesstigger

Tjuhl skriver:

wooohooo! man begynder at føle sig helt rigtig og levende og næsten normal igen når kvalmen begynder at forføje sig

Ja. Den kommer så nogle gange tilbage med hævn når jeg bliver alt for overmodig, men bare det at den ikke er der non-stop hver dag er en kæmpe forbedring!!!!

Anmeld

1. juli 2010

oo

businesstigger skriver:

Ja. Den kommer så nogle gange tilbage med hævn når jeg bliver alt for overmodig, men bare det at den ikke er der non-stop hver dag er en kæmpe forbedring!!!!

åh mand, jeg havde lige kvalme with a vengance i weekenden. fredag aften siger jeg glad til Søren, at nu har jeg ikke kastet op i TO uger. lørdag og søndag brugte jeg hele formiddagen med hovedet i toilettet  det er så ledt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.