her er der en adr marco!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

275 visninger
8 svar
0 synes godt om
23. juni 2008

ka li ja

så kan du bare få ringet så i kan snakke om hvad der skal ske:D

http://www.mjolnertattoo.dk/default.asp?Subpage=6

jeg skal i hvert fald ha aftalt noget med dem snart:)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2008

Marco2

Fedt!! Tak skal du ha'. SÅ skal jeg bare ha' lagt mig 100% fast på hvad det skal være. Men tror det ender med stjernetegnet med E'et i som vi snakkede om. AG

Anmeld

23. juni 2008

Rasmine

Skal [k]DU[/k] ha' en tusch, M2??

Anmeld

23. juni 2008

ka li ja

ja det lyder som en go ide:)
en rigtig god ide ville være at tage ud og snakke med en af dem der ude, de har helt 100 en masse gode forslag til hvordan det kan sammensættes.

det er min plan.
jeg tager min højre arm med der ud, og siger at venstre skal ligne den, bare med et andet navn;)

Anmeld

23. juni 2008

Marco2

Mebach: Ja, det skal jeg. Det har jeg længe gerne ville, så nu skal det være. Kaluha: Ja, det kan godt være at jeg bare skal tage ned og snakke med dem, og høre deres idéer... Det vil jeg gøre. Vil sgu gerne ha' den lavet inden vi skal på ferie ;) AG

Anmeld

23. juni 2008

Rasmine

[citat][f][småt]Marco2 skriver:[/småt][/f] Mebach: Ja, det skal jeg. Det har jeg længe gerne ville, så nu skal det være. Kaluha: Ja, det kan godt være at jeg bare skal tage ned og snakke med dem, og høre deres idéer... Det vil jeg gøre. [rød]Vil sgu gerne ha' den lavet inden vi skal på ferie[/rød] ;) AG[/citat] Men så må du jo ikke få sol på den? Mette - med 12 år gammel tusch, som jeg hader

Anmeld

23. juni 2008

ka li ja

[citat][f][småt]Marco2 skriver:[/småt][/f] Mebach: Ja, det skal jeg. Det har jeg længe gerne ville, så nu skal det være. Kaluha: Ja, det kan godt være at jeg bare skal tage ned og snakke med dem, og høre deres idéer... Det vil jeg gøre. Vil sgu gerne ha' den lavet inden vi skal på ferie ;) AG[/citat] det når du ikke. og den må ikke få sol det første stykke tid! så bestil tid ti engang efter. jeg satser på ventetiden er på et par måneder uden at vide det!! sådan plejer det at være

Anmeld

23. juni 2008

Marco2

Jamen så venter jeg bare. Kom til at tænke på det med solen, og ville lige ha' spurgt dig om det, men du kom mig i forkøbet ;) AG

Anmeld

23. juni 2008

ka li ja

men bestil tid nu, for det er træls når man endelig har besluttet sig for at det skal være i næste uge, så skal man vente 2 måneder!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.