Ahhh....pludseligt problemer med at få hende til at spise.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juni 2010

lisbethita

linselouise skriver:

Jeg fandt lige det her:

http://www.ammenet.dk/wiki/overproduktion

Hmm...noget af det passer....men tror ikke det er overproduktion... Det er først startet i dag. Og nu er hun lagt i seng. Hun har ikke spist så meget som hun plejer, men så vågner hun nok i nat så. Normalt sover hun 12 timer, selvom hun ikke er ældre, men det er jo ok, hvis hun vågner før. Sådan er det jo bare...

Men tak for linket :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2010

lisbethita

Muffi . skriver:

Den er garanteret på vej

Det tror jeg faktisk også den er..... fordi jeg har været meget ked af det i dag - uden grund. Hmmm....lad os se 

TUSIND tak fordi du skrev :-) 

Anmeld

30. juni 2010

Lady Marion <3

lisbethita skriver:

Det tror jeg faktisk også den er..... fordi jeg har været meget ked af det i dag - uden grund. Hmmm....lad os se 

TUSIND tak fordi du skrev :-) 

Årh kender det godt

Anmeld

2. juli 2010

lisbethita

Muffi . skriver:

Årh kender det godt

Nå...det gik over igen. Og ingen mens til mig. Men jeg er stadigt noget følsom her i disse dag.... hmmm 

Men lille bebsen er glad igen. Måske det bare var luft? Eller måske var hun bare træt 

Anmeld

2. juli 2010

Lady Marion <3

lisbethita skriver:

Nå...det gik over igen. Og ingen mens til mig. Men jeg er stadigt noget følsom her i disse dag.... hmmm 

Men lille bebsen er glad igen. Måske det bare var luft? Eller måske var hun bare træt 

Hmm måske er du gravid ??     He he det var bare en lille joke , dejligt hun vil spise igen , men ærgeligt med dit humør ..

Underligt som vores hormoner kan spille ind , jeg er 1 uge over tid og så gal at du tror det er løgn   Skælder og smælder konstant på den stakkels mand

Anmeld

2. juli 2010

lisbethita

Muffi . skriver:

Hmm måske er du gravid ??     He he det var bare en lille joke , dejligt hun vil spise igen , men ærgeligt med dit humør ..

Underligt som vores hormoner kan spille ind , jeg er 1 uge over tid og så gal at du tror det er løgn   Skælder og smælder konstant på den stakkels mand

GISP!!!!!! Dont even joke about it :-) Men det ville da være liiiiige tidligt nok at blive gravid, he he!! 

Så du skal snart føde??? Spændende!!! Jeg har lige siddet og skrevet om Smillas fødsel i hendes Barnets bog. Det var så vildt at gennemgå det hele igen :-) Ved I hvad det bliver??

Jeg taber vildt meget hår....så hormonerne går nok lidt amok for tiden?? Mega træls at tabe en hel manke, hver gang man vasker hår. Tør jo ikke vaske hår andet hver 4. dag efterhånden. Er jo bange for at blive skaldet. 

Anmeld

2. juli 2010

lisbethita

Muffi . skriver:

ps. ja de stakkels mænd får sig af og til en tur... hi hi hi! Især til sidst var jeg rimeligt hormonella, ha ha ha!! Så det er nok ikke unormalt det du oplever ;-)

Anmeld

2. juli 2010

Lady Marion <3

lisbethita skriver:

GISP!!!!!! Dont even joke about it :-) Men det ville da være liiiiige tidligt nok at blive gravid, he he!! 

Så du skal snart føde??? Spændende!!! Jeg har lige siddet og skrevet om Smillas fødsel i hendes Barnets bog. Det var så vildt at gennemgå det hele igen :-) Ved I hvad det bliver??

Jeg taber vildt meget hår....så hormonerne går nok lidt amok for tiden?? Mega træls at tabe en hel manke, hver gang man vasker hår. Tør jo ikke vaske hår andet hver 4. dag efterhånden. Er jo bange for at blive skaldet. 

Ha ha nej sgu ,, Er ikke engang gravid og skal slet ikke have flere unger   Mente jeg var gået over tid ,, mens du ved ,, hormoner   åRH GUD , an vil bare ikke bliver tyndhåret .. Spiser du en masse vitaminer ?

Anmeld

2. juli 2010

lisbethita

Muffi . skriver:

Ha ha nej sgu ,, Er ikke engang gravid og skal slet ikke have flere unger   Mente jeg var gået over tid ,, mens du ved ,, hormoner   åRH GUD , an vil bare ikke bliver tyndhåret .. Spiser du en masse vitaminer ?

Ha ha ha....ja ok, for en misforståelse jeg havde gang i der :-)

Indtil videre ser det ok ud med håret, men jeg passer også på det hele tiden.... suk! Belastende!!! Lad os da håbe du ikke går mere over tid, fnis :-) Fordi så kommer der jo flere unger, he he he!

God weekend!!

Anmeld

2. juli 2010

lisbethita

Muffi . skriver:

ps... spiser gravitamin, b vitamin og fiskepiller hver dag.... har du nogle gode råd??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.