Ahhh....pludseligt problemer med at få hende til at spise.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.678 visninger
24 svar
0 synes godt om
30. juni 2010

lisbethita

Hejsa,

Jeg har ellers aldrig problemer af nogen art, men i dag har jeg for første gang oplevet problemer med at få hende til at spise. Hun skriger, når jeg vil lægge hende til. Meget mærkeligt..... Det kan selvfølgelig være, at hun ikke gider spise, fordi det er varmt? Har spist to stk after eight og en chokoladeis....det kan vel ikke være det??

Har I prøvet det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2010

L.J.L

Ja jeg havde en kort periode med Lauritz som flejnede fuldstændigt når jeg ville give ham mad. Han var sulten nok men han blev bare umulig og begyndte at ligge og slå på mine bryster! Læste om at det muligvis kunne være fordi det gik for langsomt?

Anmeld

30. juni 2010

Lady Marion <3

Har du fået din mens ??  Alexander blev tosset de første par gange da mælken ændrer smag under mens .

Anmeld

30. juni 2010

L.J.L

Jeg fandt lige det her:

http://www.ammenet.dk/wiki/overproduktion

Anmeld

30. juni 2010

Pige2009

Hvor gammel er din datter? Laura er 8 mdr. og hun er meget småtspisende her i varmen

Anmeld

30. juni 2010

lisbethita

linselouise skriver:

Ja jeg havde en kort periode med Lauritz som flejnede fuldstændigt når jeg ville give ham mad. Han var sulten nok men han blev bare umulig og begyndte at ligge og slå på mine bryster! Læste om at det muligvis kunne være fordi det gik for langsomt?

Okey?? Nå....men det er også mærkeligt at det mest er det venstre bryst hun er sur på? eller måske har det bare været en tilfældighed? Hun kigger meget anklagende på mig....og jeg tænker?? Hvad er det dog hun forsøger at fortælle mig??? 

Anmeld

30. juni 2010

lisbethita

Muffi . skriver:

Har du fået din mens ??  Alexander blev tosset de første par gange da mælken ændrer smag under mens .

Hejsa...

Nej ikke endnu.... men man ved da aldrig om den lige er på trapperne??? Hmmm.... Men tak fordi du skrev lige...

Anmeld

30. juni 2010

lisbethita

Baagøe skriver:

Hvor gammel er din datter? Laura er 8 mdr. og hun er meget småtspisende her i varmen

Hun er 3 1/2 - 4 mrd.... og ja...det er jo fint nok hun ikke vil spise, men forstår ikke at hun bliver så gal?? 

Anmeld

30. juni 2010

lisbethita

linselouise skriver:

Jeg fandt lige det her:

http://www.ammenet.dk/wiki/overproduktion

Kigger lige.... 

Anmeld

30. juni 2010

Lady Marion <3

lisbethita skriver:

Hejsa...

Nej ikke endnu.... men man ved da aldrig om den lige er på trapperne??? Hmmm.... Men tak fordi du skrev lige...

Den er garanteret på vej

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.