Kener I det? -At være "rigtig" voksen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

950 visninger
16 svar
0 synes godt om
30. juni 2010

Bamme

Og have styr på tingene?

Vores naboer har styr på det der med at være voksne.

Feks. vil jeg vædde med at de ikke har ledninger nogen steder i huset, som ikke er hamret fast med de der små hvide dimser.

Nu vil jeg ikke sidde og hænge vores naboer ud på NOGEN måde, men de er bare så...voksne.

Andre som også har hængepartier konstant, hængepartier som andre "rigtige" voksne ikke har?

EX:

Lønsedler som ligger og flyder i en gammel Pampers kasse.

En plæneklipper som aldrig får skiftet olie...

En bil som altid trænger til at blive vasket.

Et kontor som flyder.

En have som er angrebet af max ukrudt og kløver en masse i græsset.

Vasketøj som flyder i soveværelset?

Etc etc...

Bamme - misundelig på de "voksne", men som ikke gider...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2010

linemus

Konstant!!

Anmeld

30. juni 2010

linemus

Konstant!!

Anmeld

30. juni 2010

Stumpen

kender det godt.. Når man lige synes at nu er man med, så dukker der noget andet op......

Anmeld

30. juni 2010

Plysbjørnen

Lønsedler som ligger og flyder i en gammel Pampers kasse. Jeps - dvs næsten de ligger på computerbordet i et mdr før de kommer i mappe.

En plæneklipper som aldrig får skiftet olie... Ingen idé, men jeg tvivler seriøst på det...

En bil som altid trænger til at blive vasket. Nemlig, man skulle jo nødigt ridse lakken...

Et kontor som flyder. Nej, men jeg har et computerbord i stuen der ligner et bombet l....

En have som er angrebet af max ukrudt og kløver en masse i græsset. Kløver ja, de vokser om kap med mosset, dog bliver plænen klippet ca. en gang i ugen... og ukrudt, ja det har vi også ind i mellem...

Vasketøj som flyder i soveværelset? Ja både i soveværelset, gangen (ud for badeværelset) og kælderen (neden for trappen, tøjet klynes ud af døren som lukkes meget hurtigt)...

Etc etc...

Anmeld

30. juni 2010

ivfmarie

Jeg vil sååå gerne være voksen på den måde.. men jeg ooorker ikke! Det siger mig jo ikke noget - der er så mange andre ting jeg hellere vil bruge min tid på.

Af og til bliver jeg grebet af max dårlig samvittighed, men jeg kan jo ikke bare ændre indstilling til tingene fra den ene dag til den anden - så alt bliver ved det gamle, dvs - rod og uorden!

Marie, uvoksen!

Anmeld

30. juni 2010

Susan1978

uha jeg er bare slet slet ikke voksen..

tænk at Jannik har endda opgivet hans perfektionistiske tendenser fordi jeg er sådan et rodehoved.. hehe

men hver 14 dag onsdag aften farer jeg rundt  og rydder max op  - for dagen efter kommer der rengøring.. også er huset så flot i 3 dage.. også er vi back to schratz

Vi blir vel voksne en dag hvor børnene er flyttet og vi ikke har nogen hobbyer mere..   - så keder vi os vel tilstrækkeligt til at gøre alle de "voksne ting"

hey ved i hvad børn siger altid at de ikke vil være voksne - for det er da så kedeligt... og i denne sammenhæng her BAMME, der vil jeg sgu give dem ret.

Anmeld

30. juni 2010

Muffinmus

Nope....

Her er jeg sgu heller ikke voksen.

Har lønsedler liggende fra de sidste 4 mdr liggende hist og pist i bunker med alle mulige andre papirer jeg ikke lige har sat ind...eller kommer til det foreløbig:-)

Og mangler masser af plastikdimser....

Og har vasketøj mange steder i huset...en del fordi TOr hun render rundt med det på hovedet:-)

Har pletter på mit gulv fordi en af ungerne splidte et par dråber på gulvet igår og nej, det blev ikke lige tørret væk med det vuns.

Og ja, kender dem godt vores genboer er simpelthen så kedelige borgerlige og med fin have der er velfriseret for al ukrudt, har kone frisuren osv...

Anmeld

30. juni 2010

Kaufie

Mine lønsedler flyder ikke (de er nemlig elektroniske) så på dét punkt opfylder jeg kriteriet for "voksen" - men ellers ikke....

Skal der olie på en el-klipper?? Spørger hende, der har jobbet i et plæneklipperfirma...)

Har ikke mindre end 4 frithængende ledninger jeg kan se hvorfra jeg sidder - og behøver ikke bevæge mig rundt for at finde flere - de ER der!

Kontoret flyder ikke ret meget mere - det bliver snart transformeret til børneværelse - men så kommer soveværelset nok til at flyde.....

Bilen var ude i skybrud i går, så den er ok ren.....

.....Findes de der voksne i virkeligheden....?

Anmeld

30. juni 2010

ka li ja

puha nej voksen. det blir jeg nok aldrig....

men tror heller ikke jeg har lyst til at være det. det lyder så kedeligt.

jeg elsker at ha et ordenligt hus, og at tingene ikke flyder.og at der er rent og ryddeligt.. men det er sjældent det sker.. der vil ALTID være et eller andet som mangler at blive gjort.

men sådan bliver det nok ved med at være, og det er sgu også helt ok

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.