Billeder fra kønsscanning 16+5

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juni 2010

VIPpigen

vingummibamse skriver:

ja nemlig..

men køber nu gerne brugt så længe det er i god stand..

Det samme her, det kan altså godt betale sig, og det er jo ikke brugt meget når det kun har været brugt et par måneder af en lille som ikke render rundt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2010

vingummibamse

VIPpigen skriver:

Det samme her, det kan altså godt betale sig, og det er jo ikke brugt meget når det kun har været brugt et par måneder af en lille som ikke render rundt...

nej nemlig... har allerede købt lidt i dag..  kunne ikke lade vær da jeg så den kjole jeg har kigget på ude i H&M siden jeg fandt ud af jeg var gravid.. og har sagt til kæresten mange gange at hvis det var en pige ville jeg ha den til hende..

også var jeg lige heldig at der var en her inde der havde den meget billigt..

Anmeld

30. juni 2010

VIPpigen

vingummibamse skriver:

nej nemlig... har allerede købt lidt i dag..  kunne ikke lade vær da jeg så den kjole jeg har kigget på ude i H&M siden jeg fandt ud af jeg var gravid.. og har sagt til kæresten mange gange at hvis det var en pige ville jeg ha den til hende..

også var jeg lige heldig at der var en her inde der havde den meget billigt..

Nååå.... Ja, her har vi kun købt neutralt, inden vi kendte kønnet, fik en body i går af svigermor, som hun havde købt efter hun fik kønnet at vide. Var i h&m i vejle, men der var bare intet, syntes det er så kedeligt det de har lige nu, og syntes det er svært lige nu, for det skal jo være varmt tøj når hun kommer...

Anmeld

30. juni 2010

vingummibamse

VIPpigen skriver:

Nååå.... Ja, her har vi kun købt neutralt, inden vi kendte kønnet, fik en body i går af svigermor, som hun havde købt efter hun fik kønnet at vide. Var i h&m i vejle, men der var bare intet, syntes det er så kedeligt det de har lige nu, og syntes det er svært lige nu, for det skal jo være varmt tøj når hun kommer...

ja det er jo det og hold da op hvor er det svært..

har lige købt det sødste Molo sæt til hende på TS til 100 kr incl. porto..

så det er pænt billigt i str. 56

Anmeld

30. juni 2010

anjada

Tillykke med prinsessen...... Dejligt at vide hvad der gemmer sig derinde

Anmeld

30. juni 2010

B&J

TILLYKKE TILLYKKE med det er en lille pige i maven og sikke et dejlig navn hun skal have

Anmeld

1. juli 2010

vingummibamse

anjada skriver:

Tillykke med prinsessen...... Dejligt at vide hvad der gemmer sig derinde

mange tak skal du ha...

(p.s. jeg glæder mig også utrolig meget til Dec. )

Anmeld

1. juli 2010

vingummibamse

B&J skriver:

TILLYKKE TILLYKKE med det er en lille pige i maven og sikke et dejlig navn hun skal have

mange tak ...

vi er også bare dybt forelsket i navnet her hjemme..

og har begge 2 været enig lige siden vi fandt ud af a tjeg var gravid at hvis det var en pige skulle hun hedde Fraya...

og ret heldigt tageti betrakning af at vi overhoved ikke har kunne blive enig om drenge navn..

Anmeld

1. juli 2010

B&J

vingummibamse skriver:

mange tak ...

vi er også bare dybt forelsket i navnet her hjemme..

og har begge 2 været enig lige siden vi fandt ud af a tjeg var gravid at hvis det var en pige skulle hun hedde Fraya...

og ret heldigt tageti betrakning af at vi overhoved ikke har kunne blive enig om drenge navn..

ja det er meget heldigt... smiler

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.