Billeder fra kønsscanning 16+5

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juni 2010

vingummibamse

VIPpigen skriver:

Kan jeg godt forstå. Jeg har også bare gået rundt i dag og været vildt glad over vores scanning i går. Havde som sådan håbet lidt på en dreng, men altså, når man så siger "vores datter", og kæresten spørger til hvordan vores lille pige har det, så smelter mit hjerte bare. Så ingen tvivl om jeg inderst inde har været bedøvende ligeglad med kønnet, bare den lille havde det godt, og det havde hun.

Men hvor er det bare fedt i skal have en lille pige.... KANON...

jamen syntes det sjoveste ved det hele, er jo at jeg jo faktisk genre ville ha haft en dreng mere..

men kunne tydeligt mærke, at da hun sagde at det var en lille pige.. blev jeg bare helt varm om hjertet og kunne slet ikke lade vær med at smile..

så ja har nok også bare inders inde været helt lige glad..

bare bebsen var sund og rask.. og sådan som hun hopper rundt er der ingen tvivl..

krudt i hende..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2010

vingummibamse

noname skriver:

Weeee , tillykke med den lille Fraya, som gemmer sig...

Skønt at se dem hoppe og mosle rundt inde i hulen...

ja hun har godt nok ikke været særlig glad for at vise sig frem de 4 gange vi nu har været til scaning..

så HÅBER at vi til MD scaning kan få lov til rigtig at se hende..

ellers ender jeg nok med også at ville ha en 3D/4D scanning

Anmeld

30. juni 2010

VIPpigen

vingummibamse skriver:

jamen syntes det sjoveste ved det hele, er jo at jeg jo faktisk genre ville ha haft en dreng mere..

men kunne tydeligt mærke, at da hun sagde at det var en lille pige.. blev jeg bare helt varm om hjertet og kunne slet ikke lade vær med at smile..

så ja har nok også bare inders inde været helt lige glad..

bare bebsen var sund og rask.. og sådan som hun hopper rundt er der ingen tvivl..

krudt i hende..

Ja, det er utroligt hvad der egentligt kommer op af følelser når man ser den lille der.

Ja, det vigtigste er bare der er masser af liv og den lille er sund og rask. Men vidunderlige nyheder. Og så er de jo bare kanon dernede i kolding syntes jeg...

Anmeld

30. juni 2010

NoName

vingummibamse skriver:

ja hun har godt nok ikke været særlig glad for at vise sig frem de 4 gange vi nu har været til scaning..

så HÅBER at vi til MD scaning kan få lov til rigtig at se hende..

ellers ender jeg nok med også at ville ha en 3D/4D scanning

vores lille spir vil gerne vise sig frem, og nærmest satte sig oven på skanneren hahahah

men til 3d/4d næ næ næ, men oki, vi kom også ind i aller sidste øjeblik. hun lå med hovedet begravet i bæknet, med ryggen til skanneren og sov... og vi kunne ikke vække hende... var endda afsted 2 gange men det var det samme... øv øv... håber for dig at din Fraya, er mere medgørlig end vores lille stædige asen af et snorketræ...

Anmeld

30. juni 2010

vingummibamse

VIPpigen skriver:

Ja, det er utroligt hvad der egentligt kommer op af følelser når man ser den lille der.

Ja, det vigtigste er bare der er masser af liv og den lille er sund og rask. Men vidunderlige nyheder. Og så er de jo bare kanon dernede i kolding syntes jeg...

ja var bare rigtig kanon...

bare træls at hun ikke lige gad at ligge bare lidt stille så vi kunne ha fået nogle rigtig gode billeder med hjem..

så håber bare hun er noget mere samarbejd villig til MD scaning..

så nu skal jeg bare har sorteret ALT vores drenge tøj nede i kælderen..

Anmeld

30. juni 2010

vingummibamse

noname skriver:

vores lille spir vil gerne vise sig frem, og nærmest satte sig oven på skanneren hahahah

men til 3d/4d næ næ næ, men oki, vi kom også ind i aller sidste øjeblik. hun lå med hovedet begravet i bæknet, med ryggen til skanneren og sov... og vi kunne ikke vække hende... var endda afsted 2 gange men det var det samme... øv øv... håber for dig at din Fraya, er mere medgørlig end vores lille stædige asen af et snorketræ...

håber at hun er mere med gørlig til MD så vi "slipper" for at bruge ekstra penge på at se hende.. hehe selvom jeg nu med glæde gør det..

Anmeld

30. juni 2010

NoName

vingummibamse skriver:

håber at hun er mere med gørlig til MD så vi "slipper" for at bruge ekstra penge på at se hende.. hehe selvom jeg nu med glæde gør det..

he he he ja det er jo det man gør, det er også fordi man er så hulens nysgerrig...

Anmeld

30. juni 2010

VIPpigen

vingummibamse skriver:

ja var bare rigtig kanon...

bare træls at hun ikke lige gad at ligge bare lidt stille så vi kunne ha fået nogle rigtig gode billeder med hjem..

så håber bare hun er noget mere samarbejd villig til MD scaning..

så nu skal jeg bare har sorteret ALT vores drenge tøj nede i kælderen..

Ja, så er der spilopper i hende

Åhh, drengetøj, ja så skal der kigges gemmer igennem.

Og så må i se om noget af det kan farves måske?? hihi...

Anmeld

30. juni 2010

Mor-til-asta-09

Tillykke med prinsessen inde i maven

Anmeld

30. juni 2010

vingummibamse

noname skriver:

he he he ja det er jo det man gør, det er også fordi man er så hulens nysgerrig...

hehe ja.. for man kan alligevel ikke liiiige lade være..

du kan bare se jeg er i 17. uge... og har set hende for 4 gang nu..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.