Hvad ville I sige.. (Tatovering)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juni 2010

Muffinmus

så det godt...hysteriske kvindemenneske ..jep jep, det er da dig hva...

ring ring ring i øvrigt:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2010

Kaufie

Ja, enormt kontrollerende - det tror jeg også jeg ville være.....

Det er en ting hvis det var en kæreste, man kun havde kendt 1 år eller lign- men når det er ens mand/partner som man har funderet sit liv (og økonomi) med, så må man tage visse hensyn til hinanden - specielt når det gælder sådanne ikke-fortrydbare ting.... Altså hvis det var en sindsyg klipning ville jeg være ligeglad - for det vokser jo ud igen....

Mette, hvis mand heldigvis har samme holdning til tusser som hun selv - no go...

Anmeld

30. juni 2010

ka li ja

har i fælles økonomi?

hvis i har ville jeg nok blande mig og blive mopset.

ellers ville jeg være bedøvende ligeglad.

men det er jo virkelig også en smagssag.

jeg er jo hende som skal ha tusser over hele min krop inden jeg skal i graven og det er der INGEN mand der kommer til at blande sig i

Anmeld

1. juli 2010

Nadi

Tynen skriver:

Jeeeez... Så fik man da lige den (På øffen!)

OMG!!! Hysteriske kvindemenneske, ja altså det er dig jeg snakker om

Anmeld

1. juli 2010

Mikkelmusen

Herhjemme har vi begge to tatoveringer, og han skal ikke bede om min tilladelse til at få nye, men han ved jeg sætter pris på at han fortæller og evt drøfter det med mig inden. Hver gang han har fået noget lavet, har han vist mig hvad han ville have og spurgt om min mening. Jeg har en gang sagt at jeg synes den var grim og ville være ked af hvis han fik den lavet, og efter noget betænkningstid valgte han at droppe det.
Men ja jeg ville egentlig nok blive lidt tosset hvis han bare fik lavet en uden min viden om det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.