Hvad ville I sige.. (Tatovering)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

903 visninger
14 svar
0 synes godt om
30. juni 2010

Tynen

.. Hvis jeres mand kom hjem med en tatovering uden at I havde snakket om det?

Er det ens eget valg eller burde man vende den med "den derhjemme" først?

Og næst; Hvad hvis I ikke brød jer om tatoveringer, men gamalen alligevel vælger at få en?

(Til info skal det lige nævnes at min kæreste til dato ikke har gjort det  - Men han vil SÅ gerne have en tatovering og truer (håber jeg    ) i sjov med at gå ind og få en lavet på hans fødselsdag .. Arhmen, jeg magter det næsten ikke    )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2010

..

Syntes den er svær.. Altså det er hans krop men jeg ville blive mopset hvis min mand gjorde det uden mit vidne og accept - især hvis han vidste at jeg var modstander af det! Jeg syntes et eller andet sted at det er lidt respektløst over for dig hvis han gør det..

Anmeld

30. juni 2010

Bamme

Årh, det evige dilemma, når nu man er i fast forhold.

Èt eller andet sted kan du jo ikke bestemme om han gør det. Du er jo heller ikke den som skal give accept. Men han BURDE nu fortælle dig at han altså gør det.

Bamme - som har overvejet at få én mere, selvom kæresten afskyr dem, men jeg er da ligeglad

Anmeld

30. juni 2010

Stumpen

Det var fuldstændig op til ham, men på samme tid vil jeg sige at det helst skulle være en jeg kunne lide at glo på...

Sidste år da Karsten blev 30 gav jeg ham 1500 i tilskud til en.. Men fik også lov til at være med til at bestemme, så nu har ham en løve på hans ene brystkasse...

Ville gerne selv have en med ungernes navne eller initialer, men tør ikke..

Anmeld

30. juni 2010

ivfmarie

Stumpen skriver:

Det var fuldstændig op til ham, men på samme tid vil jeg sige at det helst skulle være en jeg kunne lide at glo på...

Sidste år da Karsten blev 30 gav jeg ham 1500 i tilskud til en.. Men fik også lov til at være med til at bestemme, så nu har ham en løve på hans ene brystkasse...

Ville gerne selv have en med ungernes navne eller initialer, men tør ikke..

Har han TO??

Anmeld

30. juni 2010

Stumpen

ivfmarie skriver:

Har han TO??

Ja ja, det har han da

Anmeld

30. juni 2010

Lene76

hmmm min kære mand har vist 4 af de der tatoveringer.... jeg er ligeglad bare jeg ik ska ha dem.

jeg kan jo ik bestemme over hans krop, desuden havde han 3 af dem før jeg mødte ham. den 4 flyder hele den ene overarm og skylder og lidt ned på ryggen..... og nu snakker han om at det vil han osse ha på den anden......  av siger jeg bare

Anmeld

30. juni 2010

linemus

Altså hvis min mand gjorde noget, som han vidste jeg ikke brød mig om, uden at sige det først, så ville jeg blive sur og føle en vis mangel på respekt fra hans side.

I jeres tattoo-tilfælde mener jeg, det er hans valg, men han bør sige det først. Medmindre I har fælles økonomi, som vi har, for så er man vel to om at bestemme over, hvad pengene bruges til.

- Line

Anmeld

30. juni 2010

Muffinmus

Tja...det er lidt svært, det er jo hans krop:-)

Jeg har jo selv 2 og Jens har også 2.

DEn sidste vidste jeg at han havde snakket om, men en dag fik han den lavet på vej hjem fra arbejde en fredag:-) Men den kan jeg jo godt lide, det er Williams navn jo:_)

Anmeld

30. juni 2010

Tynen

MariaE skriver:

Tja...det er lidt svært, det er jo hans krop:-)

Jeg har jo selv 2 og Jens har også 2.

DEn sidste vidste jeg at han havde snakket om, men en dag fik han den lavet på vej hjem fra arbejde en fredag:-) Men den kan jeg jo godt lide, det er Williams navn jo:_)

Jeeeez... Så fik man da lige den (På øffen!)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.