Rasmus har lige rejst sig op...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juni 2008

Hyner

Ja jeg har også en klump på dine vejne... Jeg kan idet mindste trøste mig en lille smule med at vi i hvertfald SKAL have en mere... Tror ikke jeg ville kunne klare presset hvis det var min den sidste lige pt. [citat][f][småt]Mebach skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Hyner skriver:[/småt][/f] Ej nu går det bare ALLLT for stærkt.... Men tillykke med ham da, selvom jeg synes det er for tidligt at de små pus bliver uafhænig af deres mødre:'([/citat] Ja Hyner, må da tilstå at jeg umiddelbart efter fik en klump i halsen, nu er spædbarnstiden så småt ovre... :S [/citat]

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2008

Rasmine

Hmm Hyner...
Er da også kommet lidt i tvivl om han er den sidste...
:$

MEN skal vi have en bebs mere, bliver det i al fald først efter vores bryllup, og der er et helt år til...
:@

Anmeld

23. juni 2008

Hyner

SMILER stort:)
(H)til dig

Mebach skriver:

Hmm Hyner...
Er da også kommet lidt i tvivl om han er den sidste...

MEN skal vi have en bebs mere, bliver det i al fald først efter vores bryllup, og der er et helt år til...
:@

Anmeld

23. juni 2008

Tynen

Du skal da også lade være med det råven :)
Det er er jo ikke kun Ramus der er begyndt at tude over dine udbrud!

Tillykke med den dygtige Razmataz! :)

Nu har vi da slet ingen fred.

Trine - Nu med RIGTIG kravlebebs som sågar også kan stå selv! YEHHAAA

Anmeld

24. juni 2008

Juniors mor

Ihhh hvor skønt at han kan det, så vare det nok ikke længe inden han også går. Farvel baby, goddag barn 8D8D8(8(.

Anmeld

24. juni 2008

ivfmarie

dybt suk... min lille bolle er stadig superskarp til at sidde uden at holde ved noget!! Men det er også det...

Men stort tillykke til Rapper - sejt nok alligevel bare sådan at rejse sig op ud i det blå.. Og så et lille skævt smil til Mædde der snart skal være preggy igen!!! ;)

Marie - med dovent barn

Anmeld

24. juni 2008

Rasmine

Åha IVF.
Orker næsten ikke at få en helt lille baby igen.
Dagen efter jeg så har tænkt sådan, tænker jeg: "Ej, vi skal da have én mere"

Men hvis vi skal have en mere, skal det planlægges.
Lars får noget medicin, som han skal være ude af ½ år forinden.
Eller kan det give bivirkninger.

Så længe man ikke er HELT afklaret med om man skal have én mere, betyder det vel at man inderst inde gerne vil, ik?

Anmeld

24. juni 2008

ivfmarie

Mebach skriver:

Så længe man ikke er HELT afklaret med om man skal have én mere, betyder det vel at man inderst inde gerne vil, ik?

Det tror jeg... Derfor er jeg også overbevist om at vi IKKE skal.. der er virkelig intet der lokker mig på andre tanker - ikke engang hvis jeg tvinger mig til at dagdrømme at vi har én til - jeg har simpelthen ikke lyst til at skulle dele mig selv mellem flere!

Anmeld

24. juni 2008

Siber

hvor flot, sej lille dreng du har!

Ja vi er i øve kravlestadie, og er begyndt at hive sig lidt op af ting!

Knus Siber

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.