Caroline86 skriver:
av...
Hver gang jeg lægger Laura til får jeg nogle smerter ligesom dengang mælken løb til! De første 30 sek. krummer jeg tæer og så er det ok igen... hvorfor kommer det nu? jeg er ikke hævet, rød eller noget!
Hun er 4½ måned og er lige startet på grød for en lille uge siden... Hun får endnu ikke et helt skemåltid..
Jeg ammer fuldt ligesom jeg hele tiden har gjort...
Jeg frygter jo selvfølgelig brystbetændelse, men synes slet ikke det virker som det, udfra hvad jeg hører fra andre.
Hvad tror I det kan være?
Er det fordi hun sutter anderledes nu hvor hun vænner sig til skeen? Hun er i øvrigt helt tosset med at drikke af kop.
Knus Caroline, som ikke synes det er sjovt at amme lige nu 
det kan være hun kommer til at tygge mere sammen om brystet med gummerne og det kan også gøre ondt. min datter er nu over 1 år og ammer stadig lidt, og det gør skide ondt da hun var ved at få tænder og nu når hun har tænder gør det også rigtig ondt. det kan også være som en anden siger mælk der løber til.
kan huske noget med at da asta var begyndt på skemad så fik jeg også sådan rigtig ondt når hun lige skulle til at sutte eller jeg tænkte på det, for mølken sprøjted ud af brystet på mig, (fik afvide jeg havde nok til tvilligner)
Anmeld