Skanning af køn (om graviditet)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

281 visninger
8 svar
0 synes godt om
23. juni 2008

Mie A

Hej tøser

I morgen skal vi til MD skanning og er simpelthen bare så spændt, fordi vi denne gang er blevet enige om at vi gerne vil vide kønnet på barnet - Hvilket vi ikke har vidst med de to andre.
Men hvor mange af jer, som gerne ville vide kønnet, fik det rent faktisk at vide da i var til skanning på sygehuset? - Jeg frygter bare at blive vildt skuffet - og synes bare at det er skod, at skulle betale for en skanning selv.

Knus Mie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2008

Loggidut

jeg vidste det jo allerede inden jeg blev gravid 8D
michael er typen der kan lave tøser...lol...og da jeg sagde til scanningen at jeg vidste det var et tøsebarn, så måtte de jo give mig ret!

hvad mener du selv, vil du vide det?

Anmeld

23. juni 2008

Ny mor

Ved Julius var det en sur gammel jm, der ikke gad "bruge tid på sådan noget pjat". Ved Marius var det den sødeste jm, der afslørede kønnet med et smil, da vi spurgte - og det var endda samme sygehus, så....
Krydser fingre for i får det at vide i morgen :)
Birgitte

Anmeld

23. juni 2008

Plysbjørnen

Vi har sagt at kunne de se ville vi gerne vide det, men kunne de ikke det, ja så var det bare ærgerligt... Nu kunne de så se det ved begge to... Så vi var heldige...

Anmeld

23. juni 2008

Mie A

Jeg tror jo på at det er en lille pige... Men jeg troede også at Ea var en dreng - så den der med fornemmelsen - ja den tror jeg sgi ikke helt på ;)

Men jeg vil virkelig gerne vide hvad det er for en lille trold der gemmer sig derinde... synes at det kunne være dejligt at få lov til at shoppe lidt inden at barnet kommer - og så i farver og ikke kun neutrale ting :)

Knus Mie

Anmeld

23. juni 2008

Mie A

Birgitte (ny mor) skriver:

Ved Julius var det en sur gammel jm, der ikke gad "bruge tid på sådan noget pjat". Ved Marius var det den sødeste jm, der afslørede kønnet med et smil, da vi spurgte - og det var endda samme sygehus, så....
Birgitte

Ja det er lige præcis sådan noget jeg frygter - at det bliver sådan en
sur gammel kone, der ikke kan forstå hvor meget det betyder...

Anmeld

23. juni 2008

Ny mor

Mie Albrecht skriver:

Birgitte (ny mor) skriver:

Birgitte

Ja det er lige præcis sådan noget jeg frygter - at det bliver sådan en
sur gammel kone, der ikke kan forstå hvor meget det betyder...

Ja, og det er så latterligt hvis de ikke vil - i allefald give et bud - for de scanner bla blæren, så de er alligevel forbi.....
xxx´er for i får en sød jm/scanner i morgen...

Anmeld

23. juni 2008

Grynt

Uhhh det bliver spændende...uanset køn ;) Med min den første var der ikke noget der hed scanninger da man mente at det var for farligt for babyen/fostret (det var i 88'), I 90' blev jeg scannet men fik ikke at vide hvad køn det var (det var i London med mange etniske der muligvis ville gøre en ende på fostret hvis det var det "forkerte" køn) Men begge gange havde jeg gættet kønnet rigtigt. Ved Aske (03') og Freja fik vi kønnet at vide :P Og vi havde endda gættet rigtigt også. Jeg/vi syntes det er fantastisk at vide kønnet på forhånd da det for os gjorde det endnu mere virkeligt. Det at have et scannings billede hvor man kan se babyen, vide kønnet og kunne sætte navn på var for vild en oplevelse. At kunne sige og pege/nusse maven og sige, min søn, min datter er fantastisk. Håber I kommer til at se kønnet og held og lykke med scanningen (H)

Anmeld

23. juni 2008

Kaufie

Ihhh, det er bare så spændende - og dejligt at se det nye barn møve rundt i maven.

Vi ville gerne have kønnet at vide, da jeg var gravid med William - og selv hvis jordemoren ikke ville have sagt det var vi ikke i tvivl (L) Men det ville hun nu gerne.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.