Mave - 28 dage tilbage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juni 2010

NoName

Anne85 skriver:

De jeans har jeg kysset farvel ihvertfald det næste halve års tid... kan slet ik trække dem op om mine amme-depot-lår og bagdel

håber jeg kan skrue mig ned i mine omkring jul... men i guuuder hvor jeg savner dem... ja i det hele taget savner jeg et par bukser med lynlås... Har lavet en aftale med en veninde der er total fitnes freak... hun skal lære mig at Zumba... Skal nok blive sjovt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2010

Risen

Så flot ! og dejlig stor hylde du har fået lavet dig der hehe.. Kun 28 dage tilbage? Som tiden dog går.. Det er lige om hjørnet.. 

Anmeld

30. juni 2010

NoName

Risen skriver:

Så flot ! og dejlig stor hylde du har fået lavet dig der hehe.. Kun 28 dage tilbage? Som tiden dog går.. Det er lige om hjørnet.. 

Mange tak søde...

Ville egentlig hellere være tættere på ligesom dig... synes ikke rigtig jeg gider mere... er ved at være træt af at føle mig som en elefant i en glasbutik...

Anmeld

30. juni 2010

B&J

ej en dejlig baby mave og ej det sidste billede er bare super godt hvor du spiser på maven hihihhihi så godt

Anmeld

30. juni 2010

Risen

noname skriver:

Mange tak søde...

Ville egentlig hellere være tættere på ligesom dig... synes ikke rigtig jeg gider mere... er ved at være træt af at føle mig som en elefant i en glasbutik...

Ja det kan jeg godt forstå.. Men inden du har set dig om er du lige så lang henne som mig, medmindre du selvfølgelig føder før tid .. Håber ikke du ender med at gå så langt som mig.. 

Anmeld

30. juni 2010

NoName

Risen skriver:

Ja det kan jeg godt forstå.. Men inden du har set dig om er du lige så lang henne som mig, medmindre du selvfølgelig føder før tid .. Håber ikke du ender med at gå så langt som mig.. 

Puster lige ve støv afsted til dig og håber at få overskydende retur om et par uger...

Anmeld

30. juni 2010

Risen

noname skriver:

Puster lige ve støv afsted til dig og håber at få overskydende retur om et par uger...

Tak søtte ! .. Skal nok sende masser vestøv retur.. 

Anmeld

30. juni 2010

NoName

Risen skriver:

Tak søtte ! .. Skal nok sende masser vestøv retur.. 

Uhhh jeg glæder mig til at modtage det.... bliver såååå vildt...

hi hi hi hi hi (majken 4år)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.