Mave - 28 dage tilbage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.390 visninger
17 svar
0 synes godt om
30. juni 2010

NoName

Her er et nyt mave billede fra mig, nu må jeg vist hellere tage mig sammen og tage et nyt hver uge, hvem ved hvormår det bliver det sidste...

Kæresten mener jeg skal tage et hver dag.... meeeen så store forandringer sker der vist heller ikke... (Det sidste billede er dog fra 35+4)

Knus NoName 36+0 28 dage = 4 uger

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2010

Josesmor

Hvor fint Held og lykke med det hele

Anmeld

30. juni 2010

NoName

Sama skriver:

Hvor fint Held og lykke med det hele

Takker

Anmeld

30. juni 2010

L-Mortil3

Den er jo bare SKØN den mavse!!!

Ja vil du straks sætte et nyt ind hver uge

Anmeld

30. juni 2010

Dansker I Holland

noname skriver:

Her er et nyt mave billede fra mig, nu må jeg vist hellere tage mig sammen og tage et nyt hver uge, hvem ved hvormår det bliver det sidste...

Kæresten mener jeg skal tage et hver dag.... meeeen så store forandringer sker der vist heller ikke... (Det sidste billede er dog fra 35+4)

Knus NoName 36+0 28 dage = 4 uger

Hehe jeg synes bare det er så skønt når maven er så stor at man kan bruge den som bord Det er self ikke så fedt hvis baby sparker maden på gulvet griner... Men det er en flot mave du har dig der, det må jeg godt nok sige Smiler...

Anmeld

30. juni 2010

NoName

Line&Liam skriver:

Den er jo bare SKØN den mavse!!!

Ja vil du straks sætte et nyt ind hver uge

Overskueligt, der er jo ikke så mange uger tilbage søtte...

Skal prøve om jeg kan huske det...

og takker

Anmeld

30. juni 2010

NoName

NR3ønskebarn skriver:

Hehe jeg synes bare det er så skønt når maven er så stor at man kan bruge den som bord Det er self ikke så fedt hvis baby sparker maden på gulvet griner... Men det er en flot mave du har dig der, det må jeg godt nok sige Smiler...

Mange tak... og den skål står meget stabilt, tror der skulle meget til at vælte den på gulvet... Det er straks noget andet når vi taler om at balancere glas hehehehe

Anmeld

30. juni 2010

Anne85

Du er så SMUK  Og jeg ELSKER bileldet med skålen på maven... selvom jeg er træt af at være fed så kommer jeg squ alligevel til at savne min lille pakke som man altid lige kan stille sin tallerken, sodavand eller computer på

Anmeld

30. juni 2010

NoName

Anne85 skriver:

Du er så SMUK  Og jeg ELSKER bileldet med skålen på maven... selvom jeg er træt af at være fed så kommer jeg squ alligevel til at savne min lille pakke som man altid lige kan stille sin tallerken, sodavand eller computer på

he he he ja, meen helt ærligt så synes jeg jeansene i skabet savnes mere end hylden gør...

eller tager jeg fejl????

Anmeld

30. juni 2010

Anne85

noname skriver:

he he he ja, meen helt ærligt så synes jeg jeansene i skabet savnes mere end hylden gør...

eller tager jeg fejl????

De jeans har jeg kysset farvel ihvertfald det næste halve års tid... kan slet ik trække dem op om mine amme-depot-lår og bagdel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.